Dataprob Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Vel, da ble det xbox. Men fikk med The Beatles rockband og trådløs mic. Dette er noe jeg da ikke trenger. Spørsmålet er da. Vil Gamestop kjøpe dette spillet selvom det står "Not for resale" bakpå? Veit det beste er å ringe osv men de tar ikke telefonen:( Edit: Sånn går det når man skriver før man leser. Fant svaret med andre ord:). Endret 14. november 2009 av Dataprob Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fant ut at gamestop hadde en liste over spill de ikke tok imot, noen som vet om hvilke PS2 spill GameStop ikke tar i innbytte? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Playstation 2 Ea Sports 08 and older, k8 and older Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Bare de 2 merkene? Hvilke spill er k8? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 2k8, altså alle sportspill før 2008 er eksludert. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Så EA spill generelt + andre sportsspill? Da skal det gå greit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 EA sine sportspill før 2008 og 2K sin sportserie før 2008 kan ikke byttes inn.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Takk skal du ha bebeulv, måtte bare være sikker. Over til noe annet så virker det som at flere ansatte på gamestop er lite opplyste om tilbud. Quoter fra et annet forum: "Folka på gamestop virker ikke serlig opplyst på tilbudene. Da jeg kom og spurte om bytte, sa de at de ikke hadde det, selv om det sto plakat inni lokalen om tilbudet." Dette gjelder alså Xbox 360 m/beatles tilbudet. Selv ringte jeg den andre Gamestop butikken her i nærheten, og de sa at de ikke tok imot innbytte konsoller for Xbox 360. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Btw, vi tar inn alle spill med PAL merking, med unntak av PC spill. Vi tar inn gamle EA sports spill og 2K spill også. Grunnen til at mange ikke er så opplyste om enkelte tilbud er av den enkle grunnen; Når det i dagsmailen står at tilbudsplakatene skal ned fra veggene er det lett å glemme de. Tilbudene kommer og går hver dag og det kan bli vanskelig å holde styr på hvis man ikke leser gjennom Promotion tabben hver dag. Pluss at vi som regel har en god del forskjellige tilbuder som står som "push", at etter noen dager så har man glemt de tilbudene som du ikke har blitt bedt om å pushe. Alt blir en rutine. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ok. Kan vel bli en del å huske på. Men er tilbudstidene og tilbudene like for alle landets Gamestop butikker? Vet du hvor lenge Xbox 360 arcade m/beatles varer? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 det varer så langt lageret rekker sa dem til meg i dag. Bytta til meg Xbox 360 arcade m/beatles i dag selv faktisk:P Lenke til kommentar
Tungtvann Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 JEg vil selge en xbox360.Trenger penga nå.Hvor mye får jeg?En Elite. Å hvis jeg får råd om å kjøpe en igjen snart,går det ann og merke den jeg selger på gamestop på en måte?Kan jeg skrive ned nummere bakpå på den og be om den samma hvis jeg skal kjøpe igjen?Den er ny og jeg vet jo at den funker,men kan jo få hva som helst hvis jeg kjøper brukt da.Så vil ha den samme. Tenkte også og selge en del xbox360 spill,fra 08 til nå.Hvor mye får jeg for sånn 10stk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 JEg vil selge en xbox360.Trenger penga nå.Hvor mye får jeg?En Elite.Å hvis jeg får råd om å kjøpe en igjen snart,går det ann og merke den jeg selger på gamestop på en måte?Kan jeg skrive ned nummere bakpå på den og be om den samma hvis jeg skal kjøpe igjen?Den er ny og jeg vet jo at den funker,men kan jo få hva som helst hvis jeg kjøper brukt da.Så vil ha den samme. Tenkte også og selge en del xbox360 spill,fra 08 til nå.Hvor mye får jeg for sånn 10stk? Er det penger du trenger, selg på finn.no eller qxl.no istedenfor. Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Bumper littegran til de som diskuterte hvilke spill de tok inn på de kampanjene deres over her http://www.gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf Liste over spill de ikke tar inn Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Er det noen her som vet kontaktinformasjonen til Game Stop Norge?? Det er jo komplett umulig å finne så mye som en e-mailadresse på nettsidene deres... Grunnen til at jeg spør er at jeg har lyst å strekke de opp litt pga. en svært dårlig erfaring jeg har hatt med et par av butikkene deres her i Bodø. Endret 20. november 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Går det å bytte inn PS3 spill kjøpt fra USA/Canada? Selv om det står 1 på spillene er de sonefrie med manualer på engelsk. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 hei! jeg har tenk og kjøpe mæ ps3 og har en del ps2 spill æ ønsker og sell:P tenkte at æ kunne sell de på gamestopp. kan noen gi meg en ca pris. alle har stort sett manus, alle har etiket og de fleste ser ut som om jeg har kjøpt dem i går. men det står navnet mitt på noen men men jeg har følgene spill: crash bandicoot: the wrathof cortex fifa stret 2 agen hugo: roborumble bionicle fifa 04 fifa 05 fifa 06 fifa 07 fifa 08 fifa 09 devil kings great battle of rome serious sam: next encounter ratchet and clank: 3 age of empire 2: the age of kings the golden compass under the skin road trip: adventure ringenes herre: to tårn gran turismo: 4 medal of honor: eurpean assault frequency ape escape ratchet and clank: size matters powerdrome håper jeg går et veil:) det er ikke nøye om det ikke helt stemmer men sånn ca:P takk på fårhånd:) Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du får nok 10-20kr per spill, omtrent. Men som sagt tusen ganger før i denne tråden, eneste måten å finne ut av det er å gå i butikken og høre. Lenke til kommentar
kipsa123 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hei jeg lurte på om man kan for.eks gi in 8 brukte 360 spill som funker fint og få tilbake 1 2 eller 3 nye spill??? Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du benytter deg av kampanjetilbudene de har med å bytte inn 2 spill og få et nytt et for 1kr så går det du sier, men å bytte inn 8 spill er ikke garantert å få nok penger for å kjøpe 1 nytt spill, ihvertfall ikke 2 eller 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå