Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at de ikke bare tar imot 2 brukte spill i oktober for 1 spill som kommer i 2010, er fordi ekskluderingslista kan være anderledes i 2010..

 

Du må ikke finne deg i sånt BS! Det er noe de butikkansatte finner på! Det er et preorder tilbud, så du skal kunne bytte inn alle spill bortsett fra de som står på ekskluderingslista i dag! At de spillene kanskje kommer på ekskluderingslista i 2010 er irrelevant for deg og for Gamestop, for de gjør ikke det nå, og det er deres innbyttingsvilkår. Jeg forhåndsbestilte Battlefield Bad Company 2 som kommer i Mars 2010!

 

Typisk at de sier noe annet enn det som står skrevet hvit på svart her! Kanskje de vet hvilke spill som kommer på ekskluderingslista i November, og kanskje Kameo er der?

Lenke til kommentar
Du må hente det i butikken, de ringer dagen før release.

 

De sa at jeg skulle skrive ned adressen og sånt. Og så spurte jeg om de skulle sende spillet. Da sa de kanskje, hvis det ikke er mange som forhåndsbestille spilelt

 

Høres "fishy" ut. Jobber selv i GameStop og vi sender ALDRI ALDRI ALDRI ut spill til kunder. Uansett om vi har en forhåndsbestilling eller hundre.

Lenke til kommentar

Har lenge handlet/forhåndsbestillt på GameStop fordi det ligger nærme, men ser at andre butikker er 100 kr billigere. Har GameStop vanlig pris (400kr) på nye pc-spill, eks Modern Warfare 2, eller er de også 100 kr dyrere? :S

 

Har forhåndsbestillt Assassins Creed 2 der men siden det er 100 kr dyrere hos GameStop tenkte jeg å flytte forhåndsbestillingen min og slutte å kjøpe konsollspill hos dem, men om de har "vanlig" pris på pc-spill kan jeg kjøpe PC-versjonen av MW2 når jeg først er der, så jeg har det til PC også.

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Hei, får igjen xboxen min fra rep om et par dager, og tenkte jeg skulle dra ned på gamestop og bytte den inn mot en PS3 siden de har et greit tilbud på det nå. Har noen spørsmål.

 

1. Må jeg ha den orginale esken, den er kasta for lenge siden, men jeg har jo sånn eske den blir sent på rep med.

2. Bør jeg slette alt på hardisken? Eller gjør de det i butikken, litt kjipt om de som kjøper senere kommer inn på acounten min.

3. Hvis jeg noen gang skulle kjøpe xbox igjen, er det bare å logge inn på min gamle konto da?

4. Hva tror dere jeg får for dette på Gamestop. Xbox 360 20gb, 2 kontroller, Battlefield Bad Company, Far Cry 2, Cod3, Cod4 og GTA4 Hadde virkelig satt pris på svar.

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på garanti når man kjøper brukte konsoller på Gamestop.

 

Har man noen "penger tilbake" garanti om den ikke skulle fungere som den skal? Eller har man bare garanti på en ny evt?

 

Har hørt om folk som har opplevd å kjøpe brukte konsoller som er moddet, uten at Gamestop viste dette. Er litt redd for dette med den nye banne-bølgen for tida. Registerer de SN på konsollene, slik at om jeg kjøper en brukt konsoll og den ikke fungerer, går det ut over forrige eier og ikke meg som kjøpte konsollen brukt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...