Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Bah, så utrolig lang tid det skulle ta og få inn Uncharted 2 igjen da...

Var jo såklart ikke hjemme på realase og hadde pre-ordra med 2spill+1kr.

De driver jo og sier nye dager hele tia og nå sier dem " vi har ikke peiling "...

Er vel ingen mulighet for å avbryte pre-ordren? Tar jo så forbanna lang tid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor mye jeg får for Guitar Hero II og III + gitar? Gitaren er den sunburnwannabefarger og "slidefelt". Alt til X360.

 

Var på Gamestop og bytta inn GH3, Farcry2, BF Bad Company, Cod4, Cod:WaW, og jeg fikk mest for sistnevnte.. 120 kr

De selger GH2 for 70 kr Preplayed, og GH3 for 100 lappen, så du får nok ikke mer enn 20-40 kr pr stk.

Du får kanskje 100-150 kr for gitaren tenker jeg.. Er ikke verdt det å bytte inn spill mot penger der.. Du blir trekt 20% eller noe hvis du skal ha det cash, ellers så kan du bruke det på et annet spill eller få en tilgodelapp..

BTW, hvis du bor i nærheten av Moss så kan jeg kjøpe GH2 og GH3 av deg for 100 kr ;)

(går vel greit å nevne det selv om kjøp og salg egentlig ikke skal skje på forumet? :))

 

 

Jeg syns jeg gjorde et kupp i dag da :)

Bytta inn de nevnte spilla + 80 kr cash for Cod Modern Warfare 2(2 spill+ 200 kr) og Bad Company 2(2 spill+ 1 kr)

For spill jeg ikke kommer til å spille noe mer uansett :D

 

http://www.gamestop.no/pdf/Q4_sept_470x940_NO.pdf

Lenke til kommentar

Er kun ca 10 spill de ikke tar imot på Xbox 360, få til PS3, osv også.. (Lista finner dere i sjappa)*

Mirrors Edge var et av de, det hadde jeg ikke trodd! Men skjønner at mange singleplayer spill som man blir lei av etter 20+ timer blir levert inn.. Farcry 2 sa de at de hadde mange stabler med på bakrommet!

 

EDIT: Glemte å minne om ekskluderingslista*

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

Jeg trudde man kunne ta med seg spilla og forhåndsbestille alt som var på lista demmes. Men det kunne man ikke.

 

Ville gjerne forhåndsbestille Mass effect 2, dragon origins osv, men de måtte ta det måned for måned, siden eksluderings lista demmes forandrer seg måned etter måned.

 

Så jeg kunne bare levere 2spill/1krone for oktober nå, og må da vente til den måneden mass effect 2 slippes, for å kunne benytte meg av tilbudet, og da november for å bestille dragon age.

 

Også visste jeg ikke at det kosta 30kr per bestilling..trudde det bare var 1 krone.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Leverte du 2 spill og fikk forhåndsbestilt de spillene ?

 

Grunnen til at de ikke bare tar imot 2 brukte spill i oktober for 1 spill som kommer i 2010, er fordi ekskluderingslista kan være anderledes i 2010..

 

FKS: du leverer inn Kameo og Forza 2 (xbox 360) i oktober og vil gjerne da forhåndbestille mass effect 2 for 199kr + 30kr gebyr + de 2 spilla.

 

Når du da kommer til release datoen til Mass effect (2010 januar), så kan det hende Forza 2 og Kameo står på ekskluderings lista for januar..

 

Så jeg skjønner den helt fint, og synes det er merkelig at dere andre da har fått lov til å forhåndsbestille.

 

Så konklusjonen er at du ikke kan levere inn 2 spill og benytte deg av kampanjen demmes, før du er i den måneden som spillet slippes ut. Altså må jeg vente til 2010 januar med å bestille mass effect 2.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...