Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg få en konsoll moddet på Gamestop?

 

Og hvor mye kjøper de den originale PS2'en for, og hvor mye koster PS2 Slim?

 

Tidenes dummeste spørsmål??

Selvsagt modder ikke en vanlig butik konsoller!

Tror ikke mange publishere ville solgt spill til dem da ;-)

 

Du kan ikke bytte inn 4 like spill, det må være 4 forskjellige som ikke er på ekskluderingslista.

Vi vet ikke hvor lenge til tilbudene vil vare da de egentlig var ferdige forrige fredag, jeg tipper ut denne uken hvertfall.

 

Det andre spørsmålet mitt, da??..

Lenke til kommentar
Hvor mye vil jeg omtrent få gavekort for hvis jeg bytter inn :

Ps 2 (tynn)

2 håndkontrollere

 

guitar hero 3 m trådløs gitar

fifa 08

Need for speed prostreet

OL Torino 2006

Tiger Woods 2005

Singstar R&b med to mikrofoner

fifa street

W2C Rally evolved

fifa 06

 

:D

 

 

Mest sannsynlig får du vel bare 6-700 eller noe sånt. Du kan jo også vudere å selge på auksjon da. Får antageligvis litt mer der. Men selvfölgelig er det jo bedre med 600 enn ingenting da. ;)

Lenke til kommentar
Hvor mye vil Gamestop gi for en PS 1 + et par spill.

Har og en Nitendo 64 + 2 spill som eg lurte på hvor mye eg kan få for?

 

 

 

- Svein A

 

De kjøper PS1 for 30kr, og de meste PS1-spillene for 5kr.

 

Hva må jeg levere når jeg selger PS2 til Gamestop? Konsoll, begge ledningene og 1 kontroll?

Endret av AdneM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kom inn på gamestop karl johan mandag for 2 dager siden. Fant til min glede New Super Mario Bros til 299. Var en hel hylle med spill til denne prisen. Tok med meg spillet og gikk til kassa la 300 på bordet og karen scannet varen. Denne koster 399 sa han, nei denkoster 299 sa jeg. Det står en hel rad med Mariospill til 299 sa jeg gå og se selv. Han sa så at det var et tilbud som var fram til lørdag som ikke gjaldt lenger. Sa da at jeg ikke betaler mer enn 299 når det står 299. Så blei han sur og sa at jeg måtte skjønne at de nå endret tilbudsprisne til ordinære priser. Han pekte på en masse folk som var i gang med denne jobben andre steder i butikken.

 

Sa da at jeg synes dette var veldig dårlig kundeservice når det tross alt står 299 på spillene når man kommer inn i butikken. Da får man endre pris før butikker åpner eller selge med tilbudspris til de har endret prisene. Får jeg det til 299 sa jeg, nei sa han atter en gang.

 

Gikk ut av butikken og sa at jeg aldri vil handle på gamestop igjen hvis de skal behandle kundene slik.

 

Hva synes dere om denne saken?

Lenke til kommentar

1.Får jeg mer for et nytt, forseglet spill? Kan jeg evt bytte mot kvittering selv etter flere måneder?

2.Kan jeg bytte/selge ubrukte Microsoft points? (Ubrutt forsegling)

 

Hvis noen vil ta seg tid til å vurdere verdien av dette, blir jeg veldig takknemlig. =)

 

Mirror's Edge

Halo 3

resident evil 5

Gears of War 2

Halo Wars

Fable 2

Kung Fu Panda/Lego Indiana Jones

Endret av Kaden
Lenke til kommentar
Kom inn på gamestop karl johan mandag for 2 dager siden. Fant til min glede New Super Mario Bros til 299. Var en hel hylle med spill til denne prisen. Tok med meg spillet og gikk til kassa la 300 på bordet og karen scannet varen. Denne koster 399 sa han, nei denkoster 299 sa jeg. Det står en hel rad med Mariospill til 299 sa jeg gå og se selv. Han sa så at det var et tilbud som var fram til lørdag som ikke gjaldt lenger. Sa da at jeg ikke betaler mer enn 299 når det står 299. Så blei han sur og sa at jeg måtte skjønne at de nå endret tilbudsprisne til ordinære priser. Han pekte på en masse folk som var i gang med denne jobben andre steder i butikken.

 

Sa da at jeg synes dette var veldig dårlig kundeservice når det tross alt står 299 på spillene når man kommer inn i butikken. Da får man endre pris før butikker åpner eller selge med tilbudspris til de har endret prisene. Får jeg det til 299 sa jeg, nei sa han atter en gang.

 

Gikk ut av butikken og sa at jeg aldri vil handle på gamestop igjen hvis de skal behandle kundene slik.

 

Hva synes dere om denne saken?

Synes det var rett av deg. :)

 

Viss jeg hadde kommet inn i en butikk der jeg hadde sett f.eks Mirror's Edge til 199,- men så kommer jeg til kassen og priser kommer på 299, så hadde jeg forlangt spillet til 199 kr.

 

Så synes du gjorde det rette.

Lenke til kommentar

Ja, de gjør det som regel. Så lenge spillet ligger inne i systemet deres.

 

Ser at GS har et tilbud om dagen, bytt 2 få et nytt spill til 1kr. Hvor lenge varer dette, og hvordan fungerer det med innbytte av spillene? Tar de dem med en gang eller må jeg ta de med på dagen?

 

En ting til: Tar dere i mot promokopier? Type orginalcover, men det står "not for resale" på det? Har noen liggende...

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...