Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare si at basert på min erfaring er Gamestop ikke et fint sted å være ansatt.

 

Forrige måned fikk jeg ikke utbetalt riktig lønnsum. Da jeg tok opp dette med butikksjefen sa hun at hun garanterer at dette skal bli ordnet neste måned.

 

Klokken er nå 11, og ingen lønn er enda ikke på konto. Av tidligere arbeidserfaring har jeg aldri opplevd at lønna ikke er inne på kontoen etter 07:00.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wooohoo! Jeg skal ha arbeidsuka mi på Gamestop, gleder meg! :D

 

Men har et spørsmål:

 

Hvor mye kan jeg få for dette viss jeg selger det på Gamestop:

 

-Mirror's Edge (XBOX 360)

-Fifa 06 (PS2)

-King Kong (PS2)

-Jak 3 (PS2)

-Bundle versjon med 'Lego Indiana Jones' og 'Kung fu panda' i et cover (XBOX360)

 

Bare gjett sånn ca... Vet jeg ikke får så mye. Men det er bedre og selge dem, og få litt penger, enn at jeg kaster dem.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
Wooohoo! Jeg skal ha arbeidsuka mi på Gamestop, gleder meg! :D

 

Men har et spørsmål:

 

Hvor mye kan jeg få for dette viss jeg selger det på Gamestop:

 

-Mirror's Edge (XBOX 360)

-Fifa 06 (PS2)

-King Kong (PS2)

-Jak 3 (PS2)

-Bundle versjon med 'Lego Indiana Jones' og 'Kung fu panda' i et cover (XBOX360)

 

Bare gjett sånn ca... Vet jeg ikke får så mye. Men det er bedre og selge dem, og få litt penger, enn at jeg kaster dem.

 

De PS2 spillene dine vil du få rundt 5-10 kroner. Mirror's Edge litt over 200. Bundle versjonen tar vi etter det jeg vet ikke inn ettersom vi legger det sammen med Xbox360ene vi selger ut.

 

 

Hvor mye gir Gamestop for Saints Row 2 nå?

 

Husker ikke. Kan sjekke det når jeg er på arbeid. Noe som er om ca 30 minutter :p

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Nye regler sier at vi skal om spillet har en verdi fra 20-249 ta 10 kr for manglende manual eller cover.

 

FF63: Har ingen innbyttingskampanjer på GameCube spill, men du kan alltids bytte de inn for å senke mellomlegget til ett nytt du vil ha.

Amir90: Om vi har det, selger vi nok det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...