Porcelina Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ok.. Men hva med spillet da, mye er det verdt? Og.. hvordan vet man hvilke Gamestop-butikker som selger brukte konsoller, og evt når? Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvor mye får man for en ps2 hos GameStop? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Omtrent ingenting siden vi sitter på hauger etter Xbox360 innbytte kampanjen.. Vi selger også brukt ps2 med 3 spill til 499,- så det sier seg selv at man ikke får noe særlig for den.. Tror innbytte verdien er på 130kr.. Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hva med Blu-ray filmer, hva får man igjen for disse sånn cirkus? Polarekspressen med uåpnet 3D-brille pakke. Pirates of the Caribbean dobbel BD, men uten norsk tekst. Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Selger gamestop HD-dvd'er også? Hvis ikke er det noen som vet om noen sjapper som gjør det? Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mattovic, takk for all hjelpen Beklager så mye, har ikke lagt merke til denne hyggelige takken før nå! Det er veldig hyggelig å vite at du satt pris på hjelpen. Jeg hjelper gjerne flere ganger i fremtiden også! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Teit spm, men dere tok imot dvd ikke sant? Får vel noen få kroner for hver håper jeg? Har mange jeg ikke kommer til å se igjen.. Er det noe vits å bytte inn? Får jeg 5 spenn for hver, blir det allikevel endel, da det er snakk om mange. hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Alt fra 10 til 30 kr mener jeg å huske. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Alt fra 10 til 30 kr mener jeg å huske. Får man like mye for DVD og brukte PS2 spill? Trodde vel man burde fått mindre for DVD`er jeg da. Endret 27. januar 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er hvertfall det jeg fikk beskjed om fra sjefen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Damn, da er det jo nesten litt butikk i å bytte DVD da. Man får igjen mye sett mot hva man betaler nypris på dvd og spill. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har det nye prince of persia og en sånn 2 spill i 1 (kungfu panda og lego indiana jones), får jeg no spesielt for det? og er det slik at man har kun muligheten for å få penger? er det ikke no 2 spill fra 2008 tilsvarer et annet spill fra 2008, sånn bytte opplegg. bare spør, please ikke heng meg! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen her som har peiling på hvor mye jeg ca. får for Guitar hero world tour med gitar til PS3? og syns jeg så noen som jobbet på eb/gamestop her så da spør jeg et lite side spørsmål samtidig, vet noen av dere hva som er spesielt med special editionen man får når man forhåndsbestiller killzone 2? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som vet ca hvor mye jeg kan få for Mirror's Edge (360) ? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) går det ann at jeg kan få pengene igjen på et bruktspill jeg har angra meg på? Kjøpte det i går og planen er å levere tilbake i dag eller morra. Endret 28. januar 2009 av Thappaz Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har dere GCtilbudet med 400/500 kr for GG med 3 spill enda? Og har dere hvis ikke bare konsollen? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Alt fra 10 til 30 kr mener jeg å huske. jeg skal hjem og rydde i dvdsamlinga mi!! :!: Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det viste seg at de ikke tar inn kungfu panda/indiana jones, men jeg fikk jammen med 320 kr for persia, der var jeg overrasket. Men enda mer var jeg overrasket over at noen har solgt Gears of War 1 og 2, skam på dem! Lenke til kommentar
Snute Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen her som har peiling på hvor mye jeg ca. får for Guitar hero world tour med gitar til PS3? og syns jeg så noen som jobbet på eb/gamestop her så da spør jeg et lite side spørsmål samtidig, vet noen av dere hva som er spesielt med special editionen man får når man forhåndsbestiller killzone 2? Man får 285,- for dette, 200 for spillet og 85 for gitaren. Vet ikke helt hvilke ekstra features det er i Killzone special edition enda, men den kommer i hvert fall i en fancy stålboks. ^^ Regner med at den kommer med noe ekstra innhold, og så koster den ikke noe ekstra hvis man forhåndsbestiller. Noen som vet ca hvor mye jeg kan få for Mirror's Edge (360) ? 200,- går det ann at jeg kan få pengene igjen på et bruktspill jeg har angra meg på? Kjøpte det i går og planen er å levere tilbake i dag eller morra. Det varierer fra område til område, du må nesten spørre de i butikken. Har dere GCtilbudet med 400/500 kr for GG med 3 spill enda? Og har dere hvis ikke bare konsollen? Tilbudet vi har nå er 3 for 2 på kun spillene. En brukt GC selges stand-alone for 349,-! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Snute, sidne jeg regner med at du jobber for Gamestop siden du vet alt dette, kan du bekrefte/avbekrefte om man kan bytte inn spill fra utlandet ( i mitt tilfelle england) på gamestop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå