ryback Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg skal kjøpe en telefon til samboeren min til jul. Hun trenger en mobil som kan erstatte hennes eldgamle telefon, en Samsung D500 og mp3-spilleren hun fikk til jul i fjor. Telefonen må være enkel i bruk. Funksjoner som må være på plass er følgende: - Ringe inn og ut - Sende og motta SMS/MMS - Radio - MP3 - Godt kamera Funksjoner som er et fint pluss: -3.5 jack. (Vurderer å slenge med ett Nokia WH-500, Shure SE110 evt. annet headset) -Gmail -Gkalender -blåfarge Jeg tenkte å bruke mellom 1500 og 3000 kroner. Oppdatert: Må være et forholdsvis godt kamera. Endret 28. november 2008 av ryback Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du får nokia e51 for rundt 2000 kroner, og den har wlan Lenke til kommentar
ryback Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg tror ikke en smarttelefon er noe for henne da de gjerne er en del tregere i bruk enn vanlige telefoner, men takk for tipset. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nokia N78 tror jeg vil være en passende telefon for henne. Den gir mye for pengene, er rask på tross av at det er en smarttelefon, den kan settes opp mot gmail gjennom IMAP, eller ved å laste ned Gmail sin javaapplikasjon, den har 3,5 mm jack og støtte for minnekort opp til 32 GB (et 2GB-kort følger med) og mye mer (wifi, super-3G, FM-sender, bluetooth A2DP, GPS osv). Kameraet er også bra på den, den er enkel og lettfattelig i bruk - og alt dette får du for under 2500 kroner. https://prisguiden.no/product.php?productId=90359 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Takk for tipsene. Jeg får ta meg en tur innom elkjøp etter jobben og se om jeg får testet noen telefoner. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg tror faktisk samsung i550 ser midti blinken ut for de kravene du lister opp. Se om du finner den i butikkene! Lenke til kommentar
ryback Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg tror faktisk samsung i550 ser midti blinken ut for de kravene du lister opp. Se om du finner den i butikkene! Den så bra ut og flott pris! Synd at den ikke har WLAN, men det er mer noe som er et krav for meg (geek) og ikke samboern. De hadde den ikke på elkjøp så jeg fikk ikke testet den i går. (Ikke at det var snakk om å teste de andre telefonene der heller. Man kan holde de i hånda, som regel avslått, med en vaier hengende. Man får ikke veldig god følelse av hvordan telefonen er da.) Han i butikken anbefalte nokia 5320 som en telefon med middels godt kamera og god musikkfunksjonalitet. Men den har ikke 3G og hvordan det er med Gmail-klient på den glemte jeg å spørre om. GPS er også kjekt å ha da retningssansen ikke alltid er like god hos min fru. REDIGERT: Bestilte nettopp en Samsung i550 fra MPX. Endret 3. desember 2008 av ryback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå