uzzi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei, har en E220 fra 97-tallet, basskassen gikk løs i bagasjerommet og den grunnen tror jeg nok at det var ledningene som kortslutta og fikk stereoannelegget til å holde kjeft for godt. Lurer på om hvor jeg burde begynne med å finne feil eller noen veit hvor eventuelt feilen ligger? Jeg leste ihvertfall at sikring nr 5 under baksetene er til Radio, og den er hel ihvertfall. soundsystem sikringen som ligger under pansere er også hel. og samme medsikring bak basskassen og bak cd-spillern. Hvor ellers kan det være noe sikring egentlig? eller? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Sikring på forsterkeren? EDIT: Eller går ikke Spilleren på heller? Endret 28. november 2008 av Bllink Lenke til kommentar
uzzi Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Sikring på forsterkeren? EDIT: Eller går ikke Spilleren på heller? Nei alt er helt dø. spillern funker ikke i det hele tatt, men alle sikringene er hele ja. de har jeg sjekket nu. jeg tror nok at spilleren har sagt hade bra:p så skal prøve å teste ut en annen bilstereo snart tenker jeg... må bare få tak i en først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå