HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har alltid trodd at medlemsnummeret her på forumet (logisk nok) viste hvor i rekken man ble medlem. Har sett at noen brukere (f. eks. Tommy og Howard) ble medlem i 2000, og har stusset på dette da jeg alltid har trodd at forumet ble startet opp i 2001. Jeg sjekket da av nysgjerrighet bruker nr. 1. Men bruker nr. 1 (amund) ble medlem i 2001. Noe jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei, det stemmer - nummeret viser når i rekken man ble medlem Dette forumet ble så vidt jeg husker startet opp i november 2000, så hvorfor Amund har fått en registreringsdato i 2001 vet jeg rett og slett ikke. Mystisk! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Det samme gjelder jo også for medlem nr. 2 (mlwirak) og nr. 6 (egil), mens nr. 7 (frankie) står oppført med '2000'. Endret 2. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg tipper det har noe med endringer/tilpasninger gjort i databasen da man byttet forumprogramvare for veldig lenge siden. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Han smartingen her ble medlem i 1970. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=82223 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) .. også kjent som UNIX timestamp Tipper kontoen ble opprettet uten registrering av tidspunkt eller at registreringstidspunkt har blitt nullstilt på noe vis, så har systemet bare tilført den default-tidspunkt som UNIX-tid eller noe slikt. PS. Jeg tilhører ikke driftsavdelingen, så mine svar er bare tipping. Endret 2. desember 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Eller så var det noen som tok av på forumstyrets julebord og moret seg med å endre informasjon på profilene til forskjellige brukere. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Holder en knapp på den siste der. Ha ha, neida. Men føler meg litt klokere, selv om det du sier bare er kvalifisert gjetting, Skagen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Han smartingen her ble medlem i 1970.https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=82223 .. også kjent som UNIX timestamp Tipper kontoen ble opprettet uten registrering av tidspunkt eller at registreringstidspunkt har blitt nullstilt på noe vis, så har systemet bare tilført den default-tidspunkt som UNIX-tid eller noe slikt. PS. Jeg tilhører ikke driftsavdelingen, så mine svar er bare tipping. Hehe, enten har han mora seg med tamper eller registrert via en proxy som ikke har inkludert timestampet Skjedd alltid meg når jeg skriver i gjestebøker på nettby via php proxy. Regner med det er pga den fucker til url'en som javascriptene dems bruker variabler fra. Alt blir registrert som 01.01.1970 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg