embark Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Yo! Leste tilfeldigvis en kommentar på YouTube i går, der en bruker sa at det var en RtCW-film under planlegging. Litt tvilende gikk jeg inn på IMDb for å sjekke om dette var sant, og vist faen: http://www.imdb.com/title/tt1082079/ Mens jeg søkte etter litt mer info om prosjektet, kom jeg over en veldig kjedelig nyhetsartikkel: Following his arrest for drunk driving and manslaughter, screenwriter Roger Avary has released the following statement: "Roger wishes to publicly convey his heartfelt condolences to the family of the deceased," said a statement released by publicist Julie Polkes. "Words cannot express how sorry he is, and this tragic accident will always haunt him." Det kan se ut som om mannen som skal skrive og regissere filmen, Roger Avary, sitter fengslet for fyllekjøring med drap som følge. Og jeg som hadde gledet meg til en RtCW-film med okkulte nazister og ubersoldater siden spillet kom ut 2001. Nå kan det imidlertid se ut som det aldri vil skje. Eller...? Er det noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lurer på om en filmatisering av dette blir "over the top" tullete eller riktig så bra? Jeg tenker på Nazister som lager roboter og monstre i skumle kjellere, for og deretter overta verden Dies wird gut. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Kan gå begge veier, single-player modusen i spillet er i alle fall noe av det kuleste jeg har spilt. Men så lenge Uwe Boll ikke overtar regissør-stolen har jo filmen en real sjanse. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror filmen kunne fungert dersom den fikk et riktig budsjett og gode skuespillere. Castle Wolfenstein er jo så og si prikk likt det slottet Ørneredet som er med i filmen med samme navn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Da synes jeg man burde gå 'back to the basics', hvor man sniker seg inn på gulkledde nazier: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå