alexholm Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hmm, lurer på en ting, kan man i Windows ME lage en bat fil som disabler en local area connection og enabler en annen? Finnes det en DOS command i Windows ME som lar dette gjøres? En slags command_name "My local area connection 1" /disable liknende sak Tanken var å lage en/to enkle bat filer man kunne legge på desktop'en, som kunne endre oppsett for å være hjemme eller på jobb... eller finnes det bedre måter? Lenke til kommentar
alexholm Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Ok, jeg må si at Windows ME var noe #%% dritt :x Fikk tatt en titt på dette i dag og jeg bare . Her var det kun bare ett nettverks ikon i kontrolpanelet. Eneste jeg klarte å finne ut, var at man kunne ha flere eksterne pålogging forbindelser. Men å opprette flere nettverksforbindelser fant jeg ikke noe av. Også enhetsbehandling? Er kanskje ikke noe sånt i ME som man har i 2000/XP? Uff, nei, tipset personen om å skaffe seg XP, så blir det andre boller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå