WaterMarked Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er syk og våknet for 3 timer siden. Så jeg lekt meg litt i fl studio. Resultatet er dette for øyeblikket; Melodi Er kanskje litt kjedelig i begynnelsen, men planen er å lage noe chill. Liker igrunnen best pianodelen av melodien, men har sittet litt for lenge med den så det er ikke usannsynlig at jeg er tonedøv... :!: Uansett.. Har dere noe og komme med? Helst noe konstruktivt.. Tnx for innspill. Btw. Av en eller annen grunn er kvaliteten en del dårligere når jeg spiller den gjennom nettleseren. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det var sweet når pianoet kom inn Nydelig tema. Syns ikke håndklapp-lyden du har brukt som slap-beat passer helt. Er ikke sikker på åssen type slap som er vanlig å bruke i ambient/chillout, men hør på noe sånn musikk og se om du finner en lyd som passer bedre. Syns også du burde prøve å finne en bedre kick. Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei! Dette er ikke den stilen jeg hører på til vanlig, men jeg kan jo prøve på litt feedback læll. Jeg synes du har laget en fin liten låt med god flyt i. Men jeg savner noe "mer". Kanskje du kunne ha byttet akkord etter en stund, f.eks, Gått til F moll eller noe, og blitt der ei stund før du går tilbake til C moll. Men som sagt, jeg hakke peiling på denne sjangeren. Jeg liker at låten bygger seg opp hele tiden! Ellers så synes du med fordel kan droppe de første tonene, de som er før beaten kommer inn. Håper dette var konstruktivt! Hilsen Anders. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hei. Tnx for tilbakemeldingene. Dette er ikke den stilen jeg hører på til vanlig Nei, ikke jeg heller. F moll C moll. Jeg har ikke peiling når det kommer til musikk teori. Så der datt jeg av lasset. Endret 1. desember 2008 av WaterMarked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå