unwill Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Er veien å gå å ha en schwær reklame midt på siden ? 468 x 400 med et annet ord. Jeg var lenge glad for at hardware.no ikke gjorde det, men i dag så jeg det her også. Uff uff... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 14:31, unwill skrev:Er veien å gå å ha en schwær reklame midt på siden ? 468 x 400 med et annet ord. Jeg var lenge glad for at hardware.no ikke gjorde det, men i dag så jeg det her også. Uff uff... Helt enig med deg! Vi liker ikke dette formatet vi heller, men det blir en avveing mot at vi trenger mye mer penger nå enn vi måtte ha tidligere da vi har flere som jobber på fulltid med å drive siden. For å holde samme høye aktivitetsnivået som vi har nå, er vi avhengige av å få inn en god del penger. Tror dog at de fleste er enige i at det er bedre å ha det store formatet enn å redusere antall tester eller nyheter. Håper du har litt forståelse for situasjonen vår her også. Dog er jeg den første til å si at jeg ikke liker formatet... Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Mye spenn å tjene på de dell reklamene eller? :wink: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 14:53, Stratos skrev:Mye spenn å tjene på de dell reklamene eller? :wink: Egentlig alt for lite :smile: Derfor har vi sagt at vi kan prøve den litt ut... skal bare kjøres en dag i uken så det blir ikke så mye av den da... Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Dere gjør uansett en strålende jobb. Med den dagen det komme Flash-popups og mer reklame en tekst forsvinner nok jeg for godt... Keep up the good work! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 15:04, Stratos skrev:Dere gjør uansett en strålende jobb.Med den dagen det komme Flash-popups og mer reklame en tekst forsvinner nok jeg for godt...Keep up the good work! Hehe, da blir vi ikke "kvitt deg" skjønner jeg :smile: Nei, vi har ingen planer om å engang vurdere pop-ups. De er en uting, rett og slett. Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: Nei, vi har ingen planer om å engang vurdere pop-ups. De er en uting, rett og slett. Høres bra ut :wink: Så lenge det bare er bildereklamer, scroller jeg bare forbi dem uansett... Fint at dere tjener penger på noe så lite. Lykke til videre, alle HW-folk, og takk for en super side (vet ikke hva jeg skulle gjort uten prisguiden) Lenke til kommentar
Trot Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: On 2002-01-17 14:31, unwill skrev:Er veien å gå å ha en schwær reklame midt på siden ? 468 x 400 med et annet ord. Jeg var lenge glad for at hardware.no ikke gjorde det, men i dag så jeg det her også. Uff uff... De som jobber på hardware.no gjør en veldig god jobb for forbrukere av dataprodukter. Tviler på at noen av de gjør det av samvittighetsgrunner slik som slumsøstre o.l. De fortjener en anstendig lønn, og lønnsnivået i databransjen er slik at de ganske sikkert kan få seg en jobb langt over gjennomsnittlig tariff lønn. Enten må hardware.no bli betalingstjeneste, eller så må de finansiere seg ved hjelp av reklame. Det første alternativet er selvsagt helt uaktuellt, så reklame er eneste alternativ. Så lenge de ikke starter med pop-up vinduer eller andre typer "slemme" metoder, synes jeg det er helt greit. Eneste jeg ergrer meg over er annonsen øverst på førstesiden (for tiden datorbutikken) som er en smule kamuflert som en artikkel. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 man merker tydlig en slik utviklig (med STORE reklame felt) på internett for tiden :sad: ...men det er bedre med reklame, enn at man skal måtte betale for å besøke hjemmesider... det ville nokk nesten gjøre internett ubruklig... Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Jeg trur f**** meg dette er den ene siden jeg kunne betalt for å se. (søstersidene inkl. i prisen da seff.) (ikke ta dette som en oppfordring a!) :wink: Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-20 22:34, Stratos skrev:Jeg trur f**** meg dette er den ene siden jeg kunne betalt for å se. (søstersidene inkl. i prisen da seff.) Kun en komentar: HELT ENIG Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Det burde være mere sensur på nyhetene... Det å legge ut at p4 er kommet toil 3,6 en uke etter at den er på 3,8 er litt døfødt... og det å annonsere at spill nå kommer i i små dvd eske saker NÅ sier litt om at nyhetsdelen mangler litt innhold... Lenke til kommentar
Shetil Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Føler jeg må slå et slag for Mozilla.... Hvis du bruker Mozilla er det enkelt å bli kvitt alle pop-up! Og det fine er at i 99% av tilfellene er det bare de plagsomme reklame pop-up'ene som forsvinner (Mozilla blokkerer pop-up som starter ved nedlasting av en side). Da er det ekstra trist når jeg bruker IE en gang i blant å se at alle de store nettsidene (et par unntak finnes) har fått pop-up's :sad: OBS! Denne funksjonen er ikke skrudd på som default. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 15:18, Pion_ skrev:Det burde være mere sensur på nyhetene...Det å legge ut at p4 er kommet toil 3,6 en uke etter at den er på 3,8 er litt døfødt... og det å annonsere at spill nå kommer i i små dvd eske saker NÅ sier litt om at nyhetsdelen mangler litt innhold... Hei, det er klart at vi burde følge med litt bedre når slikt skjer! Dog er det ikke alt vi får med oss heller... Derfor er det veldig fint om dere sender tips til oss om slike saker! E-posten din er [email protected]. Bruk den flittig! :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 det verste jeg vet er pop up reklamer med lyd eks vg,håper aldri hw begynner med det,store reklamer midt på siden eller hvor som helst er helt greit for meg Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Ja, lydreklame på VG er fæl. Jeg skvatt første gang jeg hørte den, og nå gidder jeg ikke å lese vg på nett en gang. Gjør flere som meg så merker de nok at veien å gå er ikke å putte på masse reklamer... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 15:59, unwill skrev:Ja, lydreklame på VG er fæl.Jeg skvatt første gang jeg hørte den, og nå gidder jeg ikke å lese vg på nett en gang.Gjør flere som meg så merker de nok at veien å gå er ikke å putte på masse reklamer... Jeg sluttet med Dagbladet i går etter at de hadde _to_ pop_backs når jeg skulle lese en sak... Det ble for mye for min del... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 pgressum eller en annen administrator. Tjener dere penger på at vi klikker på reklamene på sidene deres?Hvis dere gjør det burde ALLE som er innom sidene å klikke på de linkene når dere er her inne selv om det ikke er av interesse engang det som står på siten. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Nei, vi tjener ikke per klikk. Så ingen grunn til å klikke på reklamene for å hjelpe oss. Men takk for omtanken :wink: MLW Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 19:01, mlwirak skrev:Nei, vi tjener ikke per klikk. Så ingen grunn til å klikke på reklamene for å hjelpe oss.Men takk for omtanken :wink:MLW Jau... WebWasher funka. Må jo ha det i dag skal man surfe med isdn på nett. http://www.webwasher.com/en/products/wwash...sh/download.htm Til nå har den stoppa Images 228 Windows 28 Scripts 71 layers 4 frames 38 228 bilder på isdn er ei stund det og vente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå