Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr det når en gutt snur seg etter en jente på gata?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hvis en jente hadde snudd seg etter meg på gaten fordi hun synes jeg var utrolig fin, hadde jeg nok dødd.

Men hvis det var en gutt som ofte/hele tiden får jenter til å snu seg, vil det kanskje bare spe på mer av det overglorifiserte selvbildet han hadde fra før.

Kommer helt an på hvordan selvbildet til gutten er.

Lenke til kommentar
Dette hendte en gang jeg var ute å gikk tur. Jeg gikk forbi en gutt som var utrolig fin, så snudde jeg meg og merket at han og hadde snudd seg. (Vrikket hodet bak for å se)

Har dette noe betydning? Hva kan det ha betydd for gutten?

Når en gutt snur seg etter en jente på gaten er det som oftest fordi hun var pen/tiltrekkende. Selvfølgelig kan det være du lignet på en han kjente, og han skulle bekrefte om du var den han kjente, men i de aller fleste tilfeller så vil gutter snu seg etter en jente nettop når hjernen har registrert at hun er pen.

Lenke til kommentar

Om du nettopp hadde hatt sex med ham er det 95% sjanse for at det IKKE var negativt. Var dette samme gutten som du lurte veldig på om du skulle kysse eller ikke? I så fall må du slutte å tenke så mye og heller nyte at han liker deg ;)

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Haha for en tråd.. :wee:

Hvis en kar nettopp har hatt sex med deg også møter deg på gata så er det jo veldig naturlig at han snur seg etter deg av det enkle faktum at han vet hvem du er. Man pleier se på/hilse/eller i verste fall *stanse og snakke med* personer man vet hvem er.

At han har hatt sex med deg betyr nok at du er pen nok til å ha sex med, eller at han var veldig full og kåt. At han ikke stanset og snakket med deg etterpå er vel ikke akkurat et positivt tegn slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...