Gå til innhold

Bytte ut min N82

terje1984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har i dag en Nokia N82, men har lyst til å bytte den ut. Sliter litt med å finne noe som matcher N82. Noen som har noe forslag til hva jeg kan kjøpe uten at det blir en "dårligere" telefon? Vil helst holde meg til Nokia.

Jeg vil sterkt anbefale deg å vente, 8 megapxl til Nokia er like om hjørnet (Q1) Hvis det er kamera du er ute etter?

Er S60 et must?

Hvis ikke er kanskje 6260 slide et alternativ?

Lenke til kommentar

Jeg sitter med samme tanken.

N82 er en knakende god mobil! Rett og slett..

Jeg venter også på noen spennende nyheter fra Nokia, men i dag ser jeg både på LG KU910 Renoir, Samsung Innov8 og SE C905. Og dette er ett stort skritt for meg som er, har vært, fast Nokia bruker.

Men er redd N82 blir i mitt eie litt til. Liker den rett og slett for godt til å kvitte meg med den, selv om den begynner å bli "gammel" og spennende.

Lenke til kommentar

Har du N82 skal du slite med å finne en bedre mobil i dagens marked. Det må ha vært en glipp fra Nokia sin avdeling med ansvar for å fylle markedssegmenter ellerno, for N82 har alt man måtte ønske og vel så det. Eneste er knappene som er slitsomme å bruke.

Jeg gikk forsåvidt over til E71, og det er også en ramm jævel av en mobil, eneste er at kameraet mangler litt megapixler og blitz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...