abene Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det populære programmet Ccleaner er nå tilgjengelig i oppdatert versjon. Les mer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Overrasket over at dere ikke fikk med en liten reklametekst for Recuva, òg? Men ja, klarer meg ikke uten CCleaner på Windows. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Den dagen jeg oppdaget Ccleaner er en merkedag. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg bruker Ashampoo magical defrag til å defragmentere alle diskene mine. Med denne er de alltid defragmentert og jeg behøver å gjøre noe som helst. Synes det er greit å betale 10€ for å slippe dette plunderet, for ytelse til disker er den største flaskehalsen i systemet. Endret 27. november 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
rbr Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 så denne gjør windows litt raskere?? litt skeptisk til og la denne rase igjennom windowsmappen og slette ditt og datt. eller kan jeg bare ta det med ro. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare å ta det med ro. Den sletter kun midlertidige filer, og du kan ellers krysse vekk en hel masse saker om du vil utelate de fra oppvasken. Dessuten kan du kjøre en analyse først som viser deg hva den kommer til å gjøre, så du har kontroll. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg skjønner at dere skal følge deres egne prinsipper og skrive Ccleaner istedet for CCleaner, men hold dere i hvert fall til én skrivemåte. CCleaner er helt klart et genialt program, enkelt, lite, raskt og i tillegg kan man bruke det rett fra minnepenn, meget nyttig når man skal på hjemmebesøk. Er forresten programmet jeg bruker fast til å avinstallere programmer. Programmet fyres opp på knapt et sekund i motsetning til legg til/fjern programmer der må jeg vente 20-30 sekunder før listen fylles ut. Også helt utrolig hvor mye dritt det tar på noen maskiner, har fjernet ganske mange gb på maskiner jeg har fikset. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva mener dere med "CCleaner er nå tilgjengelig i oppdatert versjon". Dette programmet blir jo oppdatert ca hver 3. uke, hvertfall. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvordan er denne sammenlignet med TuneUp Utilities 2009? Noen som har testet begge? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvordan er denne sammenlignet med TuneUp Utilities 2009? Noen som har testet begge? Den nye versjonen av TuneUp er hvertfall helt herlig. Tuneup er jo stappfull av valgmuligheter . CCleaner opererer vel først og fremst med å fjerne ubrukelige filer raskt fra harddisken. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 aaah, kjempe bra, dette er et fantastisk program utrolig hvor mye bedre maskina går når man får fjernet litt skrot nå og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå