GRIM87 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei jeg lurte på om jeg skulle starte ett enkeltpersonsforetak som taxi sjåfør. Noen som vet hvilke krav som stilles annet en Løyvelappen ? takker for alle svar Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det kreves vel stort sett konsesjon for det området du skal kjøre i. Det er det vel kommunen som deler ut. Tror det er veldig vanskelig å få hvis du bare skal kjøre for deg selv. Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Hva betyr " konsesjon " ? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fra dokumentasjonsprosjektets ordbok: " konsesjo'n m1 (fra lat., av concedere 'innrømme') 1 tillatelse fra offentlig myndighet til å drive økonomisk virksomhet, bevilling selskapet har fått k- på malmleting i området / gi k- på utbygging av et vassdrag 2 innrømmelse, godkjenning vedtaket var en klar k- til venstrefløyen i partiet" Lenke til kommentar
.V. Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 konsesjo'n m1 (fra lat., av concedere 'innrømme') 1 tillatelse fra offentlig myndighet til å drive økonomisk virksomhet, bevilling selskapet har fått k- på malmleting i området / gi k- på utbygging av et vassdrag 2 innrømmelse, godkjenning vedtaket var en klar k- til venstrefløyen i partiet Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du er bare så vannvittig treg E-Ton Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Ok takk, å det er alt? tror jeg prøver meg da virker litt kult Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er begrenset antall løyver pr distrikt, mener jeg å ha lest. Men lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå