SilverCRX Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Heisann! Er ute etter guru-tips på GODE stillegående kjølere til CPU og GPU i pc'n min. Er snakk om stock speed 8800GT og stock speed Dual Core E6750. Pris er egentlig mindre viktig, men innenfor rimelighetens grenser (ikke langt over 1000 totalt).. Noen som vet om noe de ikke er redd for å anbefale? Takker for svar Lenke til kommentar
ihandela Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noctua Enda bedre - OCZ Vendetta 2 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sjekk Anderull sin test her http://itpro.no/omtaler.php?op=Maskinvare&id=2152 Alle av dagens testprodukter yter langt bedre en standardkjøleren, og det er også muligheter for å kjøre de på mer stillegående hastigheter for de som ønsker dette. Er overklokking i siktet, så kan alle av dagens kandiater anbefales, og en må også kunne se ann prosessoren den skal kjøle, slik at du kjøper en kjøler som kjøler godt nok til lavest mulig pris. Når vi skal velge oss ut en testvinner, så ser vi mest på pris, støy, konstruksjon, og kjøleevnen. På disse punktene har alle av dagens kjølere sine positive sider, og sine negative. Men om vi legger alle sidene sammen, så er det altså en som skiller seg ut fra resten, og det er Noctua NH-U12P som stikker av med førsteplassen. Karakterene ovenfor er altså fra Noctua NH-U12P sin prestasjon. De som var testet er Zalman CNPS9500LED Zalman CNPS9700 NT Noctua NH-U12P Thermalright ULTRA120 Extreme Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noctua NH-U12P Kun 12db, og da kan du overklokke endel også.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg ville tittet på silentpcreview.com, de har gode tester og anbefalinger synes jeg. Scythe og Noctua er to gode merker som jeg ser ofte blir anbefalt for tiden. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Og en Thermalright HR-03 GT til 8800gt med en 12db Fractal Design 92mm vifte Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Da var Noctua NH-U12P + Thermalright HR-03 GT/12db Fractal Design 92mm vifte bestilt. Takk for alle tips! Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Bare hyggelig.... Får håpe du blir fornyd med lydnivå, lyd i pc er høy prioritet hos meg også Endret 28. november 2008 av Dyver`n Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 støynivå mener du vel Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Da var Noctua NH-U12P + Thermalright HR-03 GT/12db Fractal Design 92mm vifte bestilt. Takk for alle tips! Hvordan ble det? Er pcen mede stillegående nå? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Ble meget bra Kan ikke høre pc'n i det hele tatt nå <3 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Så bra , var det vanskelig å feste på skjermkortkjøleren? Det fulgte med en sånn 7volts adapter til å sette på vifte ledningen så viften kun bråker 12db?? Endret 4. januar 2009 av Dyver`n Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Njaa, var litt knot med skjermkortkjøleren, men det er det jo stort sett alltid Noctua'n kjører på 7V ja, virker som den klarer å dytte unna det meste likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå