bandit Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Har en WD 750gig som skal være 7200rpm, men siw rapporeterer den som 5400rpm. Hva er riktig rpm?? Endret 27. november 2008 av bandit Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dette skal være en disk i blue serien til WD, og burde derfor være 7200rpm. Det er kun WD sine green serie som er 5400 disker. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Dette skal være en disk i blue serien til WD, og burde derfor være 7200rpm. Det er kun WD sine green serie som er 5400 disker. SIW som oppgir feil RPM da vil jeg tro, finns det HD prog der jeg kan teste RPM? Eller noen som vet om SIW har problmmer med å oppgi riktig RPM?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg tror at det er en god del parametre som ikke leses av sensorer. Slike programmer finner modellnummeret (som kan leses) og så viser det en liste med data som er lagret om den modellen. Så det kan godt være at noen har skrevet feil data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå