einaros Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tatt med Canon EOS 50D + Canon 16-35mm f/2.8L II ISO 100 f/9.0 -1ev 4 sek Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Utrolig tøft! Ble kanskje litt mye liv midt på, men det tekniske var veldig bra. Smart å bruke lang lukkehastighet, og fargene får bildet til å få en nattlig følelse. Den store klokka gjør også at man lett kan se at bildet er tatt på Akerbrygge. Veldig bra Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ørlitengrann trangt utsnitt.. Ellers synes jeg bildet var kjempetøft. Veldig kunstneriskt og følelseladet. Utbrent himmel er jo aldri noe bra, så om den ble utbrent i etterbehandlingen så hadde jeg prøvd å tone det ned litt i toppen Lenke til kommentar
einaros Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) WhiteKnight, enig i at himmelen burde ha mer kontraster (og kildematerialet mitt har det).. Men det er vrient å oppnå den bakgrunnsfokusen jeg vil ha, uten å booste eksponeringen veldig. Med sterkt baklys, delvis utbrent himmel, og kontraster mellom det bevegelige (båten, menneskene, himmelen) og det statiske (klokka, bua, brygga), likte jeg produktet. But right you are Legger ved en annen utgave, med noe mer kontraster i himmeltonene, her: Endret 27. november 2008 av einaros Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 VIRKELIG bra, spør du meg. Bra teknisk gjennomført, rett og slett noe av det bedre jeg har sett her en stund! Bra! Lenke til kommentar
akle Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Veldig stilig!! Liker den blå tonen kjempe godt. Liker den første versjonen best, da jeg synes himmelen trakk for mye oppmerksomhet på versjon 2. Fin effekt av lang lukker. Ser Ardisrawr skriver at det gir en nattlig følelse. Og jeg skjønner hvorfor. Men må si at det første jeg tenkte på var sommer og sol mitt i mot. Kjempe bra Edit: Fine og interessante linjer i skyggene. Endret 27. november 2008 av akle Lenke til kommentar
DHM Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det første som slo meg, var at jeg følte jeg hadde sett noe liknende på en film/filmplakat eller no, men jeg klarer bare ikke huske hvilken... Jeg likte det veldig godt, har egentlig ikke noe særlig å utsette, dette var originalt og tøft ! Har ikke sett noe liknende på bk før Lenke til kommentar
Photons Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Ja her har du virkelig fått til noe kult. Likte spesielt klokken i bakgrunnen på høyre side, ga på en måte en mening til bildet samtidig som at personen helt til høyre er litt blurry - som at han/hun skynder seg fra sted til sted. Thumbs up! Endret 29. november 2008 av Photons Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva skal man si - annet enn at dette er ett av de kuleste bildene jeg hare sett på BK her Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skikkelig kult, ihvertfall andre versjon! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Stilig bilde, ganske filmatisk og fortellende. Slikt liker jeg godt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Herlig. Likte nok den første versjonen best. Er noe majestetisk over det her. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 konge fett!! var nice. minner litt om en poster for the thing men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå