Hamsterino Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har hatt problemer med den nye PC'en min helt siden jeg fikk den 8. november 2002. Spill klikker hele tiden, altså krasjer rett og slett. GTA 3 er den utrolige grafikkfeil på. Sånn som vegger av farger midt i veien, og biler og fotgjengere ser ut som gresshoppesvermer. Unreal 2 klikker etter 10 minutter. Men Medieval er helt stabilt. Så det ser ut til at det kommer an på maskinkrava. Og det toppet seg nå med MGS2: Substance som har utrolig dårlig grafikk og grafikkfeil over hele skjermen. Jeg byttet grafikkortet i januar. Jeg har en gammel Dellskjerm fra 1999 som jeg lurer på om er problemet. Går det an å ta en tur innom de jeg kjøpte PCdelene av for å sjekke den? Jeg kjøpte alt bortsett fra grafikkortet der. Jeg aner ikke hva som er problemet, og begynner nesten å grine. Hjelp! Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Tror jeg ville ha brennt ut det som er av "verdi", og så kjørt en format c: En formatering vil renske opp i driverkluss, & gamle filer som lager rot på disken... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hvis du fikk/kjøpte en ny pc 1/2 år siden så kan hende at du har en garantisak på gang hvis ikke du har køddet med pc èn Prøv det først 8) Edit: seff bør du sjekke alle drivere først ! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg oppdaterer drivere hele tiden, overklokker ikke, og har ca. 5 vifter inne der. Jeg har lagret alt av "verdi" på E: og F:. Forsvinner det hvis jeg tar en format C:? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hvis jeg bruker garantien, hva er det jeg burde bytte da? Jeg har minst 1 års garanti på harddisk, prosessor, RAM, grafikkort og hovedkort. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Først bør du sjekka at alle delene funker som de skal :wink: Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Hvordan gjør jeg det? SiSoft Sandra 2001 klikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå