War Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor kjøper man UPS kabinetter uten batteri? Koster ca 100.000 med batteri og boksen kan da ikke koste mer en 2-3k. Siden Biltema har batterier lurer jeg på hvor man kan kjøpe kabinettene. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvilken kapasitet har det sett etter for å finne UPS til ca 100.000,-? Søk på f.eks. Komplett med UPS og du vil finne mange UPS'er i et helt annet og svært lavere prisleie. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 40000VA/32000W ca evt flere mindte. Har 2x 5000Va nå så evt flere av disse men en koster ca 29-35k Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det forklarer prisen. Pris henger sammen med ydelse (kapasitet). Styringselektronikken må også være tilpasse batteriet for at ting skal virke etter hensikten. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva er disse til? Ble bare litt nysgjerrig når du nevnte 32kW som er rimelig mye. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Alle kursene i huset utenom panelovner, varmtvannstank og div småtteri. 1 prioritet serverhardwaren som har en verdi på 300k snart. Generatorer som tar over koster mye, så har egene generatorer som må startes og da UPS imens. Etter brudd er det alltid feilmeldinger, nye oppstart og mye styr med utstyr som ikke er kobblet til KVM osv. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Alle kursene i huset utenom panelovner, varmtvannstank og div småtteri.1 prioritet serverhardwaren som har en verdi på 300k snart. Generatorer som tar over koster mye, så har egene generatorer som må startes og da UPS imens. Etter brudd er det alltid feilmeldinger, nye oppstart og mye styr med utstyr som ikke er kobblet til KVM osv. Okay nå overrasker du meg WAR, om denne serverparken er din privat og med generatorer og hele sullamitten så vil jeg svært gjerne se bilder og litt "Skryt". Ikke at jeg tviler på deg men nå er jeg temmelig nysgjerrig på hele oppsettet Høres spennende ut. Synes nesten at prosjektet burde hatt en arbeidslogg med kommentartråd også, og linket i signaturen din. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg skal lage arbeidslogg bare skaffe flere deler så det ikke blir en evig lang en. Må også kjøpe optiske kabler til denne overkill galingen her. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Joda, men gjerne om du har visse planlegginger, nettverksskjema osv hadde gjort seg bra i begynnelsen av en arbeidslogg tråd synes jeg ihvertfall. Også får vi se gjennomførelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå