Treblad Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Når jeg trykker: 'Star Game' i Codename Eagle, klikker spillet, og jeg havner ute i windows med denne feilmeldingen: ******************* An exception occured in the "main thread", at adress 451ca0 Multiplayer delen funker, men ikke Singen Player. Hva skal jeg gjøre for å få sistnevnte til å funke? Takker på forhånd for alle svar! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 har du sånn "ulovlig" version? Tror ikke singleplayer funker på flere av de. :-? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Jeg vet ikke helt. Men jeg innrømmer at jeg ikke har kjøpt den. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Støtt produsenten, kjøp spillet! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Vil dere anbefale det? Er det veldig kult? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg tror at Singleplayer delen ikke fungerer hvis du har installert den/de nyeste patchen/e leste det et sted , så du får vel bare reinstallere spillet og unlate å patche det lenger enn til 1.33 versjonen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg vet ikke helt. Men jeg innrømmer at jeg ikke har kjøpt den. Følg retningslinjene og kjøp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg