Raytee Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Har googlet litt men har ikke sett noe skikkerlig svar.. Bruksanvisningen er umulig og finne igjen xD. Er søsteren min som kjøpte seg Wii skjønner du så tok DvD spilleren kvelden. Så er det noen muligheter for og see DvD på Wii? Endret 26. november 2008 av Raytee Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nie, det er ikke mulig Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Var det jeg trodde =). Takker =D Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er mulig. Må du chippe den da eller bruke homebrew? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Trenger ikke chippe. Trenger Zelda: Twilight Princess og et SD-kort. Resten får dere google dere til Har ikke prøvd det selv, men vifta går ikke under DVD-avspilling, så det er ikke sundt for Wii-en din. Wii er heller ikke lagt for å lese av DVD-plater kontinuerlig, så jeg vil tro det minsker levetiden på laseren som leser plater. Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er mulig. Transferring your downloaded movies to your Wii: You can also watch movies on your Wii! There are no Wii specific movies on the market, but you can make any downloaded movie compatible with your Wii device. You will need to have your movie on your hard drive in a DivX, Avi, MPG or MOV format. A good way to convert movie files into one of these formats would be to use a program such as Virtual Dub. Once your movie is in one of the formats mentioned you will need to use a program called Wii Video 9 Once your movie is in the correct format using the above programs you will need to put the movie on an SD card. The output of the file will not be compressed so you will need to have a rather large SD card. Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 team twillight har faktisk funnet utav at nintendo har dvd med vifte muligheter på wiien. står på konsollguiden.no en vei Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) D går ikke å koble til en ekstern hd via usb på noe vis da? legge AVI-filer på den.. Endret 28. januar 2009 av akad3m1x Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ikke d nei.. sorry.. leste meg opp litt.. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) ikke d nei.. sorry.. leste meg opp litt.. Joda, bruker du homebrew på Wii er det fullt mulig å se f.eks. filmer i XviD/DivX/AVI-format fra en USB-harddisk eller fra SD-kort. Her ligger det blant annet en guide for å installere Homebrew Channel: http://konsollguiden.no/content/view/2614/306/, deretter kan du legge inn et program som f.eks. GeexBox til å se filmene med. Funker bra Endret 30. januar 2009 av MP3-JTH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå