Pc96 Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Ferar er et spill du absolut bør prøve!! Det er bra. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg får vel prøve det da... Har prøvd FEAR, Doom 3, Penumbra: Black Pleague, Dead Space, og FEAR 2 demoen, og FEAR 2 er det eneste som har vært ordentlig skummelt til nå... Penumbra var litt, men ikke så veldig... Da kan du også prøve Condemned. Personlig synes jeg ikke det var så veldig skummelt, men vet at mange andre har vært livredd når de spillte det Har prøvd det, men hadde glemt å skrive det på... Syns det var skumlere enn doom 3 og dead space iallfall, men ikke sånn at jeg "satt og var redd skummelt" Men syntes FEAR var ingenting rett og slett, var bare ikke creepy nok... Lurer på om jeg hadde brightness for høy eller lyd for lav? Kanskje jeg bør prøve det igjen... Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 vitsen med å diskuter kordan spill som er skumlest ?? æ spiller et spill kun pga, visst det er ei grei historie eller en meining. greit å bli litt skræmt av å tel;P Kor du får tak i demoen ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå