Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FEAR - er det bra spill?

Anbefalte innlegg

FEAR er et av de beste skytespillene jeg vet om, å skyte beina av noen i slow motion er så kult at du vil ikke tro det. Var ikke like glad i Extraction Point og Perseus Mandate, ble veldig mye av det samme som i originalen. Men for all del, det var da brukbart til en viss grad. Likte Extraction Point bedre enn Perseus Mandate.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg spilte FEAR en stund, men syntes det var utrolig kjedelig. Fiendene er de samme hele tiden, områdene er de samme hele veien, og skrekk-bitene er så forutsigbare og klisjé at jeg bare trakk på skuldrene og fortsatte videre. Ser du en lang, tom korridor med en lukket dør i den andre enden skal det ikke mye hjerneaktivitet til før man skjønner at noe kommer til å skje der... :roll:

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Jeg får vel prøve det da...

Har prøvd FEAR, Doom 3, Penumbra: Black Pleague, Dead Space, og FEAR 2 demoen, og FEAR 2 er det eneste som har vært ordentlig skummelt til nå... Penumbra var litt, men ikke så veldig...

Da kan du også prøve Condemned. Personlig synes jeg ikke det var så veldig skummelt, men vet at mange andre har vært livredd når de spillte det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...