Kjeven Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 FEAR er et av de beste skytespillene jeg vet om, å skyte beina av noen i slow motion er så kult at du vil ikke tro det. Var ikke like glad i Extraction Point og Perseus Mandate, ble veldig mye av det samme som i originalen. Men for all del, det var da brukbart til en viss grad. Likte Extraction Point bedre enn Perseus Mandate. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Det er skuummelt.. Ser noen som går forbi hvert hjørne, uten å virkelig se dem, ser det forbanna jenta og bildet som plutselig popper opp.. Og er jo umulig å vite hvor jeg skal.. Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 det er vel den 13 februar at fear project origin kommer ;P Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Skumlere en det første? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Vi får vel vente å se? Elsker FEAR. Men skummelt er det igrunn ikke ^^ Liker historien. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 FEAR er bra det Jeg likte det veldig godt isåfall Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Skulle ønske Half-Life 2 og noen andre FPS spill hadde like bra skytefølesle som FEAR den er helt rå! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 FEAR er et spill man ikke klarer å slutte å spille. Jeg husker når jeg kom hjem fra jobb, så var det rett på pcen. Hadde ikke akkurat noe sosialt liv på de dagene der Jeg elsket når disse figurene skrek av smerte når jeg skjøt på dem. Haha! Knallbra spill! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg spilte FEAR en stund, men syntes det var utrolig kjedelig. Fiendene er de samme hele tiden, områdene er de samme hele veien, og skrekk-bitene er så forutsigbare og klisjé at jeg bare trakk på skuldrene og fortsatte videre. Ser du en lang, tom korridor med en lukket dør i den andre enden skal det ikke mye hjerneaktivitet til før man skjønner at noe kommer til å skje der... Endret 21. januar 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg likte FEAR veldig godt. Ikke kjempeskummelt, men ekkelt nok liksom. Fiendene var også ganske smarte, og gjorde alltid sitt for å ta livet av deg. Nærkampen er også veldig bra. Min personlige favoritt er likevel når jeg brukte boltgeværet og naglet fiendene oppover veggen. Lenke til kommentar
E.Everett Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 de brukte jo nesten ingen resussjer på å lag fear. jævli bra spill Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 2'ern ser RÅÅÅÅÅ ut! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Spilte den just.. er driiiiit skummel. Var på en skole i demoen, spøkte ganske mye der... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 For de som er litt redd for FEAR - spill Penumbra Overture, og så etterpå spiller dere Penumbra Black Pleague. Etter det, er FEAR ikke lenger skummelt. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Faktisk, var FEAR 2 demoen skumlere enn penumbra black pleague... Endelig et spill jeg faktisk ble ordentlig full av nerver av... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Et spill som ikke så mange har hørt om er Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earth. Det er skummelt det. Nesten like skummelt som Penumbra-spillene. Vil virkelig anbefale det altså Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg får vel prøve det da... Har prøvd FEAR, Doom 3, Penumbra: Black Pleague, Condemed, Dead Space, og FEAR 2 demoen, og FEAR 2 er det eneste som har vært ordentlig skummelt til nå... Penumbra var litt, men ikke så veldig... Endret 23. januar 2009 av kjermy Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Faktisk, var FEAR 2 demoen skumlere enn penumbra black pleague... Endelig et spill jeg faktisk ble ordentlig full av nerver av... Ja, faktisk, selv om jeg har våpen i Fear.. ble sykt redd, i penumbra kunne du snike deg rundt, i fear 2 var spøkelses fiendene overalt av og til.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Spesielt når lyset var slått av, og lyden var så høy at man hørte hver eneste detalj... Og skru brightness in-game nokså langt ned! Det siste der er veldig viktig. Om jeg hadde hatt det lyst, hadde det ikke vært noe skummelt i det hele tatt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg får vel prøve det da... Har prøvd FEAR, Doom 3, Penumbra: Black Pleague, Dead Space, og FEAR 2 demoen, og FEAR 2 er det eneste som har vært ordentlig skummelt til nå... Penumbra var litt, men ikke så veldig... Da kan du også prøve Condemned. Personlig synes jeg ikke det var så veldig skummelt, men vet at mange andre har vært livredd når de spillte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå