Gå til innhold

FEAR - er det bra spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil nok si at det er min favoritt fps. Men er ikke så glad i extraction point og har ikke spillt perseus mandate. Expansionene er uoffisielle bare sånn at du vet det, de er ikke laget av monolith. Så handlingen der blir oversett når fear 2 kommer i februar.

 

Kan vel si noe om hva jeg syns om andre fps spill sånn at du vet hvor jeg kommer fra. Syntes crysis var dårlig, Farcry 1 var bra og 2ern er ikke noe spesielt. Stalker var middels. Kommer ikke på flere for øyeblikket.

 

Når det gjelder fear: så har den etter min mening fantastisk stemning, forholdsvis smarte fiender, veldig bra audio(de har fått til bra skyte lyder). negativt så er det litt for lite variasjon på hvordan kartene ser ut og litt for mye av de samme typen fiender(selv om jeg elsker noen av dem).

Lenke til kommentar

Hva kan man si om F.E.A.R. og sine utgivelsespakker? Spillene er utrolig lineære og repetitive. Alltid de samme fiendene om igjen og om igjen, og mellom kampene har du "skrekkpauser" med ganske billige triks. Grafikken har blitt gammel utrolig fort, og er generelt sett lite spennende.

 

MEN kulere action finner du ikke andre steder. Jeg har rundet alt som heter F.E.A.R. og blir aldri lei av å skyte med 2 pistoler samtidig i slow motion. Give me more!

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

FEAR er definitivt en av mine favoritt spill. Skal du ha deg en runde med overall creepy stemning og hopp-i-stolen opplevelser, så er dette spillet for deg. :)

 

Grafikken er riktig nok litt utdatert, men når det kom ut i sin tid var det det ypperste i sin klasse. Dessuten er det ikke noe her grafikk messig som ødelegger for stemningen.

Hvis man skal lete etter feil i spill finner man sikkert noen, men hvorfor gjøre det når man kan heller ha et åpent sinn og heller leve seg inn i historien og gameplayet.

 

Total immersion må til for å ha fullt utnytte av dette spillet, men det kommer automatisk likevel, fordi det ruler så innih*****e :D

Lenke til kommentar

Selv om leveldesignet er veldig repetivt osv, så er det et utmerket spill. Det jeg likte best var den bra AIen på soldatene en kjemper mot. I forhold til de fleste andre shooters så flanker de, bruker ild-og-bevegelse manøvrer, tar dekning, kryper under og hopper over objekter osv. I det hele tatt så er de flinke til å ta seg frem på slagmarken noe som gjør kampene morsomme.

Er forvrig også morsomt å ikke bruke slowmo for mye, da blir det fort vanskelig :)

Lenke til kommentar

F.E.A.R er ganske greit single player spill, men fear combat er sammen med gammle unreal tournament og battlefield 1942 (desertcombat), det beste fps multiplayer spillet synest jeg.

Det som kanskje trekker det ned noe er de mange cheats som sirkulerer og at spillet kan være ustabilt på mange forskjellige maskinoppsett. Har en spilt det en stund så finner en servere hvor det er aktive admins og hvor en slipper de verste cheaterne :).

Lenke til kommentar

Elsket FEAR. Heftig combat, god grafikk, ikke for dyp story og ikke for mye skrekk. Rett og slett et heftig FPS, med godt leveldesign, god grafikk, stemning.Utrolig morsomt spill. Burde absolutt spilles gjennom.

 

Nå er det vel ikke lenge til 2'ern kommer. Gleder meg stort. Er vel Februar?, spillet kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...