Gå til innhold

Skal ha C905 i bronse farge

Mr team

Anbefalte innlegg

Dilemmaet er at den ikke selges i Norge.

Så hva er enklest/billigst?

Kjøpe sølv C905, og så bytte til bronse deksler, hvis det er å oppdrive?

Eller kjøpe en orginal bronse farget C905 på Ebay, å få denne flashet til norsk SW, hvem gjør slikt evt?

Forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet enkelte verksteder oppgraderer språk, men usikker på hvordan praksisen er med modeller som er "begrenset" til utlandet. Du kan jo ta en telefon til TKP eller Nordialog (IKKE prøv Mobilfiksern!).

Etter en liten ringerunde fant jeg ut at TKP kun flasher nokia, that's it!

Og Nordialog gjør ikke dette, men de videresendte meg til deltaservice i drammen, og de kunne fikse biffen.

Nå er det bare å finne ut av hvor mye toll evt momsen kommer på, så er det i boks.

Noen som vet?

Frakt får jeg gratis.

Lenke til kommentar
[Deltaservice] kunne fikse biffen.
Bare vær klar over at Delta ofte er veldig opptatt, og om du skulle være riktig uheldig kan det ta flere uker. Du bør derfor ha en annen telefon i backup mens du venter.

Du kan jo høre med Mcare også. Før, når de het Zodiac, oppdaterte de telefoner med norsk språk, men det er jo ikke sikkert de får lov til det lenger.

Lenke til kommentar
[Deltaservice] kunne fikse biffen.
Bare vær klar over at Delta ofte er veldig opptatt, og om du skulle være riktig uheldig kan det ta flere uker. Du bør derfor ha en annen telefon i backup mens du venter.

Du kan jo høre med Mcare også. Før, når de het Zodiac, oppdaterte de telefoner med norsk språk, men det er jo ikke sikkert de får lov til det lenger.

Har endel mobiler liggende, så akkurat det er ikke noe stort problem SF.

Jeg ringte inn til Delta, spurte om det var noen som kunne svare på et teknisk spm, jeg fikk imidlertid kun snakke med ei hot svensk jente ( i mine ører høres svensk jentestemme slik hvertfall)

så hun var veldig diffus på mitt spm om hvor lang tid det ville ta, så jeg er svært lite imponert over hvor konkret de var.

Skal sjekke de andre tipsene du kommer med her også, takk.

:thumbup:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Vet megastore.se skal få inn c905 med bronzefarge, men er ikke sikker på når, men tror ikke det er så lenge til :) Man kan ordne slik at man får tilsendt mail når den er p kjøpe av dem.

De har kansje også allerede norsk meny på den, så da blir det jo enklere :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...