Big_blaster Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Fikke et virus her om dagen (jævlig DRITT) viruse greide å spre seg 900 ganger rundt på pc`n min før jeg fikk kvitta meg med det. 900 .exe filer på pc`n min virker ikke er det noe mulighet og restore exe filene reparere dem... hadde vert litt greit Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Høres ut som elkern cav, stemmer det?(Det sprer seg noe infernalskt kjapt) Det er mulig å rense dem fra "sikkermodus bare kommandolinje". Trend har et fint prog som kjører i sikkermodus, mulig å laste ned fra nettet sammen med siste virus definition file.(Helt gratis) Det heter Syslean.com og pattern fila (siste) lpt504.zip. Legg dem f.eks på root på c:, pakk ut def. fila og reboot i "sikkermodus bare kommandolinje". Kjør det derfra flere ganger til det ikke dukker opp i cleaned lista igjen. Lenke til kommentar
Big_blaster Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Har kvitta meg med viruse med norton anti virus mrn det dritt viruse ødla alle exe filene den kom borti de det mulig å reparere dem ???¿??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå