Fotofashion Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Var morro å endelig få trå inn i et studio, det ga virkelig mersmak. Men må si at location arbeid er mye mer spennende Styling: Yvonne Fagerheim kommer andre varianter med henne hvis det er lov. og denne har jeg 2 versjoner av. Endret 27. november 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 likte best det siste i S&H. Kan ikke sette noe direkte på hvorfor, for min kompetanse kan ikke det. eneste er vel skyggene så mer naturli ut på det. det øverste kunne minne meg om coveret på final fantasy eller lignende Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Belysningen er passe soft og hun har veldig pen hud. Derfor passer det nærme utsnittet. Det eneste jeg syns du skal tenke på er belysning av øyne. Til neste gang kan det være greit å huske på å ikke la øynene ligge i skyggen, fordi det er en viktig del av bildet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 beklager, jeg forstår ikke mye av kommentaren din. Jeg har belyst bildet slik at øynene skal markeres bedre, samt at dette er en typisk butterly, men jeg har reflektert lyset såpass mye at jeg ikke har latt det bli mye skygge. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Bare en personlig preferanse. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg liker disse bildene veldig godt, i hvert fall de to siste. Jeg synes dog at du har beskjært dem litt for tett på høyre side, slik at "blomstene" blir kuttet. Småpirk, men det var det eneste jeg la merke til i farta. Edit: Jeg liker forresten det siste best. Endret 28. november 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Disse har jeg sett på Facebook. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 and? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Mente ikke noe spesielt. Litt sånn som når man sier "Har du klipt deg?" Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 hehe.. sånne fraser ja man legger vell ikke kunn ut bilder på akam . Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 liker nærbildet i SH best. får en fin veldig grafisk følelse av det, som jeg liker very good =) ellers liker jeg sminken / spesielt det med skyggeleggigna av høyre øyet. og stenene er såklart også fine. men lurer på om akkurat de var finest i farge. uansett morsomt konsept dette. kunne dratt det grafiske enda lengre med helt enkelt sminke, feks lysere hud på henne, skikkelig knæsjerøde lepper, og ingenting annet. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 takk for tipset, mulig jeg prøver det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå