abbyjr Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) heu grunnen til at jeg lurer på det er fordi jeg har en idealvekt jeg vil nå å den vil jeg være på om jeg skulle slutte med kreatin. Jeg regner med at d varierer litt fra person til person men jeg behøver ikke noe altfor nøyaktig svar bare sånn cirka. Endret 26. november 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 kommer ann på kreatinet ditt, regner med du kjører på mono siden du spør, hvos mye er alt fra 0.5- 3 til 4 kg er sånn normalt Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 ja det er mono jeg bruker. Takk for svar Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Skal du legge om treningen også? Du bruker vel ikke kreatin på en diett håper jeg. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 nei nei ingen diett, jeg prøv gå opp en del kilo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå