Pseudonymt Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei:) Jeg fant ingen annen tråd mitt spørsmål passer inn i. Jeg prøver å få tak i kontroller man kan bruke til quiz (ikke dataspill). Med slike kontroller blir det enklere å avgjøre hvem som skal svare først - første som trykker er den første som svarer. Er det noen der ute som vet hvor man kan kjøpe slikt utstyr, evt. lekebutikker? Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vet ikke om det er sånn du mener men her har du værtfall knapper som sier hvem som trykker først(tror jeg).. http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG...roductId=610516 Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Nice! Det ser ut som den kan funke. Det optimale hadde vært om spillerne kunne hatt hver sin (som f.eks. i Buzz). Jeg får ta en titt i en lekebutikk:) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva med å handle inn forskjellige objekter som lager et mangfold av lyder? Lufthorn, fløyter, bjeller og lignende? Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå