potteper Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg skiftet nettopp hovedkort og det meste av deler i min pc, alt funket fint med musikk og bra lyd, helt til jeg skulle spille CS, da funket ikke lyden. syntes det er rart siden det funker med musikk. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Vista? Endret 2. desember 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Nei. xp pro sp3 Endret 2. desember 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Er det berre cs lyden ikkje fungerar på ? Har du skjekka at lydinstillingane på spelet e sikkeli ? Endret 2. desember 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) ja har vært inne på innstilinger i cs, men hjalp ikke, lyden funker heller ikke når jeg får melling på steam. men musikk funker Endret 2. desember 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Rart , kanskje ei reinstalering vil gjere susen ? Endret 2. desember 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Nettopp gjort det, Det er bare på CS det ikke funeker : ( Endret 2. desember 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
potteper Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg trenger virkelig hjelp, Jeg skjønner ikke noe, lyden funker når det kommer en pålogget på msn og når jeg ser på film og hører på musikk, men den funker pluttselig ikke når jeg spiller CS og ser på youtube videoer. Jeg har prøvd og innstalere både cs og steam på nytt men det hjelper ikke. På Everest ultimate edition står det dette Realtek ALC850 @ nVIDIA nForce4 SLI (CK8-04) - Audio Codec Interface jeg har søkt etter driver og lastet det ned men det funket heller ikke. Endret 2. desember 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå