Vertical^ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! Har nA klart og miste alle de norske bokstavene pA tastaturet mitt. Hvordan fA dem tilbake? Har sett en trAd om dette fQr. Men fant den ikke. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Prøv shift+ høyre ctrl. Ellers roter du rundt innpå kontrollpanel. Språkinstillinger eller noe. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Alt+shift endrer mellom norsk og engelsk tastaturoppsett. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Alt+shift endrer mellom norsk og engelsk tastaturoppsett. Wow ... kunne ikke noen fortalt meg det før? Har slitt iblant med at alle symbolene (shift+1..2..3..osv) blir omplassert, og det har aldri falt meg inn at "kanskje jeg har trykket alt+shift som kanskje er en snarvei for å skifte mellom engelsk og norsk tastatur og at engelsk tastatur sikkert har samtlige symboler plassert på andre taster enn på det norske". Takk for at du opplyste meg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå