Snerk Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ingen bundle pakke, hvilke AV kabler får man ut av boksen? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det følger ikke med komponent-kabel hvis det er den du er ute etter. Følger bare med RGB-kabel + overgang til SCART såvidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen RGB-kabel er de ikkje nei, hadde det enda vert så vel. Det følger med standard kompositt kabler, som er søppel etter min meining. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 I see.. Da trenger jeg noen komponent kabler når wii kommer i hus til jul. Er det de offisielle til 300-400kr som gjelder, eller kan noen clas ohlson kloninger til 100,- gjøre samme nytten? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen RGB-kabel er de ikkje nei, hadde det enda vert så vel. Det følger med standard kompositt kabler, som er søppel etter min meining. Du har nok rett. I see.. Da trenger jeg noen komponent kabler når wii kommer i hus til jul. Er det de offisielle til 300-400kr som gjelder, eller kan noen clas ohlson kloninger til 100,- gjøre samme nytten? Jeg er sikker på at Clas Ohlsons kabler gjør samme nytten. Det er tross alt ikke mer enn 480p det er snakk om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Eg har brukt både orginale og uorginale kabler, og heilt ærlig så såg eg ingen nevneverdig forskjeller mellom disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå