loffen90 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg skal muligens ut å se åp en Nissan SLX 1997 modell som har kjørt 235 000km i morra. på telefon fikk jeg høre at det var lite rust, bare litt utvendig, som var pusset vekk. Og at Kanalene var sjekke just og de var helt rust frie. Jeg trenger tips på ting jeg bør sjekke. Og gjerne forklaring av ordene er ikke akkurat bil-vis selv om jeg gjerne skulle vært det. Endret 27. november 2008 av loffen90 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva slags Nissan skal du se på? SLX sier bare hva slags utstyr og/eller motor det er. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Hva slags Nissan skal du se på? SLX sier bare hva slags utstyr og/eller motor det er. åja hva mer trenger dere? sylindervolum er 2.0. sedan, 131 hester Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du kunne kanskje skreve kva som kom etter ordet nissan... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva slags Nissan skal du se på? SLX sier bare hva slags utstyr og/eller motor det er. åja hva mer trenger dere? sylindervolum er 2.0. sedan, 131 hester Primera da eller? Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Du kunne kanskje skreve kva som kom etter ordet nissan... oppsann, det var det du siktet til ja :S tidlig på morran vettu var ikke helt våken i toppen =) en primera ja Lenke til kommentar
otis Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Rust i kanalene rust i bakskjermene øvre kontroll armer foran et lager i spindelen på forstillingen, vil klunke ved sving i en hump, kalles vel for svinglager. drivaksler, da de ruster midt på der hvor det er en gummi "ting" bremsevirkning bak, da calippere bak setter seg fast, pga. hull i støvkoppene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå