Gå til innhold

Har en katt som føder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt usikker, men tror ikke det skal ta så lang tid? Katta vår har alltid født når vi ikke er hjemme, så vet ikke helt. La henne være i fred, og se til om kanskje en halv time eller noe, så går det nok bra. Om hun viser tegn til smerte, bør du dra til dyrlegen med en gang, for da kan ungene sitte fast, eller at det er noe galt med dem..

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Er litt redd for at de ikke får mat hun ligger seg ikke strakkt ut. hun bare ligger der og vasker dem?

Jeg var skikkelig nervøs for ett år siden, da mine søte små ble født. Bebisene drev bare å kravla rundt, og mor "brydde seg ikke". Hun ville ut av buret osv..

Jeg hadde et middels stort hundebur som jeg stengte igjen og hadde over et teppe, slik at de skulle få mest mulig ro.

Når jeg kom tilbake fra noen ærend drakk de melk hele gjengen :love:

Hun kommer nok til å vaske de en god stund først for å få de rene, og for å få i gang blodsirkulasjonen.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med kattebabisene? :D

Grattis da! :love: Jeg vil også ha knøttis-små kattunger, bare henta dem som tre mnd gamle jeg :p

Husk at du bør dra i dyrebutikken og kjøpe ordentlig kattemat. Viktig at de får skikkelig mat når de begynner å spise tørrfor. Kattemamma skal ha kattunge mat nå. Hun trenger extra fett og energi, tar på å være mamma :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...