Actiii Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 lurer på om hvor lang tid det er imellom kattene hun har fått den første men det er godt 1 time ca. hvortid kommer den neste<:? takker for svar:D Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er litt usikker, men tror ikke det skal ta så lang tid? Katta vår har alltid født når vi ikke er hjemme, så vet ikke helt. La henne være i fred, og se til om kanskje en halv time eller noe, så går det nok bra. Om hun viser tegn til smerte, bør du dra til dyrlegen med en gang, for da kan ungene sitte fast, eller at det er noe galt med dem.. Lykke til! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det kan ta en time eller to før det kommer flere Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det kan ta en time eller to før det kommer flere Det var lenge.. Hvordan vet man når det ikke kommer fler egentlig? Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hun har fått den andre:D de er søte:D takk for svarene:P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Håpar eg då, hadde blitt overraska om kattungar ikkje var søte. Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hehehe ja... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det kan ta en time eller to før det kommer flere Det var lenge.. Hvordan vet man når det ikke kommer fler egentlig? Det vet man ikke De to kattefødslene jeg har hatt de siste to årene har det alltid kommet en liten knert lenge etter de andre. Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Er litt redd for at de ikke får mat hun ligger seg ikke strakkt ut. hun bare ligger der og vasker dem? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Nå har de vell fått mat i mange uker/måneder. De klarer seg vell i 5 timer vill jeg tro. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er litt redd for at de ikke får mat hun ligger seg ikke strakkt ut. hun bare ligger der og vasker dem? Jeg var skikkelig nervøs for ett år siden, da mine søte små ble født. Bebisene drev bare å kravla rundt, og mor "brydde seg ikke". Hun ville ut av buret osv.. Jeg hadde et middels stort hundebur som jeg stengte igjen og hadde over et teppe, slik at de skulle få mest mulig ro. Når jeg kom tilbake fra noen ærend drakk de melk hele gjengen Hun kommer nok til å vaske de en god stund først for å få de rene, og for å få i gang blodsirkulasjonen. Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 de drikker nå juhhu:P 2 små men vet ikke om det kommer fler.. hun spisser sjøl mat nå hun er sulten.. og de får mat:DDD Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvordan går det med kattebabisene? Grattis da! Jeg vil også ha knøttis-små kattunger, bare henta dem som tre mnd gamle jeg Husk at du bør dra i dyrebutikken og kjøpe ordentlig kattemat. Viktig at de får skikkelig mat når de begynner å spise tørrfor. Kattemamma skal ha kattunge mat nå. Hun trenger extra fett og energi, tar på å være mamma Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Går fint med pusene, drikker mye melk fra moren. men burde jeg kjøpe kattunge for til mammaen da? viste jeg ikke, kan kjøpe det i morgen.. gleder meg til den dagen de åpner øynene. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kattemamma trenger kattungefor ja Må ha masse energi nå. Legg ut noen bilder da! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dra på dyrebutikken å kjøp en ti kgs sekk med kattungemat Du sparer utrolig mye penger på det, og det er det beste for de små. Bebisene spiser som bare det når de er gamle nok Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Husk å kjøpe den som er for babykatter (3-12 uker) , ikke kattunger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå