Daniel Guanio Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Er du med på leken, må du tåle steken. Les mer Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det blir en slags rytme etterhvert, men i starten vil det nok etter all sannsynlighet føles litt krevende - med mindre du er en bedre spiller enn meg (noe du ikke er). Haha! Dette spillet settes på innkjøpslista. Wii-en har støvet litt ned i det siste, og dette ser artig nok ut for min del. Hvordan er lengden på spillet? Lenke til kommentar
G Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kanskje noe for de som liker sykehus-såpe fra TV-tittingen? Lenke til kommentar
Daniel Guanio Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Haha! Dette spillet settes på innkjøpslista. Wii-en har støvet litt ned i det siste, og dette ser artig nok ut for min del. Hvordan er lengden på spillet? Du kan nok få en 7-8 timer ut av det Lenke til kommentar
kottila Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er du med på leken, må du tåle steken. Les mer Enkelt er det ikke nei. Har aldri fått bedre enn C på en eneste operasjon og nå sliter jeg med å sette inn nye ledninger i en pacemaker. Jenten får hjertestans i hytt og pine og gjerne en blødning eller to samtidig. Nå spiller jeg riktignok på hard og man kan sette ned vanskelighetsgraden når man vil Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fy flate så japsejalla Lenke til kommentar
Daniel Guanio Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Fy flate så japsejalla Og slik, mine damer og herrer, henger virkeligheten sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg