JKJK Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hepp. Tenkte å kjøpe mobil i julegave til kjerringa, og har nå luket utvalget ned til 2 telefoner. Hadde i utgangspunktet med K530 med som mulighet også, men når jeg så at den hadde vesentlig dårligere display og ikke hadde edge, datt den fort ut. Det det står på nå er hvem av dem som er mest solide egentlig. Hun sender ca 1500sms i mnd(!) og trenger noe som er "slitesterkt". Hva ville dere gått for? Er K810 verdt 420kr ekstra i forhold til G502 (mpx) (sett at den f.eks. varer bare et år i verste tilfelle)? EDIT: Øhi... nå ser jeg at K810 ikke har edge den heller. På komplett.no står det at den har edge, men ser på amobils test at den ikke har det. Da er vel kanskje valget enkelt.... Endret 26. november 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kommer hun til å bruke edge a? Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) K810 har jo 3G, men det stemmer at den ikke har EDGE. Mobilen.no oppgir 10 timer* batteritid på K810 mens amobil oppgir 9* på G502. Sistnevnte har jo også betraktelig dårligere kamera (1.92) enn K810 (3.2) Ellers er det jo ikke særlig mye som skiller telefonene.. Selv hadde jeg valgt K810 da jeg har erfaringer med K800 som en relativt god telefon - men for meg er det likegyldig om den har EDGE eller ikke. Dersom du MÅ ha EDGE bør jo valget være enkelt edit: * presiserer at dette selvsagt er i GSM nettet Endret 26. november 2008 av Star Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg vil gjerne ha edge da man kan skru av 3G for å spare strøm, men likevell ha brukbar surfehastighet. Ikke at hun surfer så mye, men likevell. Hadde det ikke vært for mangel på edge hadde jeg nok gått for K810 grunnet størrelsen på knappene ect. Endret 26. november 2008 av JKJK Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har relatiivt dårlig erfaring med K810. Hele familien kjøpte den, og alle telefonene viste seg å ha feil. Min telefon har en nærmest defekt joystick og det er alltid like gøy å lade den. K810 kan bare !#¤%%)% Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 K810 er tiltross for at enkelte har hatt problemer med dem, en bedre model enn G502. Kamera er bedre, bedre byggekvalitet i det hele tatt, jeg ville gått for denne. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 bmwm3: Jeg vet. Men hvis kjerringa har samme forbruksrate på sin neste mobil som hun har hatt hittil, så tror jeg kanskje det lønner seg å spare de kronene. Er fortsatt litt usikker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis hun skriver mye sms så er vel kanskje en telefon med qwerty tastatur tingen, som htc s740, htc touch pro eller lignende. Selv så har jeg bestillt LG KF750, står oppført med 3 års garanti og skal være veldig solid. Har også stor skjerm, enkel i bruk og lett å bruke knappene. Jeg ville selv ihvertfall ikke valgt en ren touch telefon hvis hun skriver så mange meldinger.. Skrev forøvrig like mange meldinger selv en periode, da sms prisen var MYE høyere enn den er idag...men kjenner andre som ligger på 2000 i måneden, dvs 60-70 meldinger i døgnet. Egentlig ikke så ille hvis man sender lange meldinger. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis hun bruker Telenor, får du K810 til langt lavere priser i butikk enn på nettet, telenorlåst. Expert hadde den til 499 som åpningstilbud i Bergen i forrige uke, men dette tilbudet er sikkert tomt nå. Hør med telenorforhandlere om de har låste K810 og hva de koster. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Se på prisklassen jeg har plukket ut i... htc er neppe aktuelt. Skal ikke ha med binding. Jeg er av den sære oppfatting av at alt annet enn sony ericsson og HTC er piss. Så det blir nok en sony ericsson Hun fikk plutselig midlertidig liv i den gamle telefonen sin igjen, så jeg venter litt til med å bestille i håp om at noe fornuftig dukker opp på ukens tilbud eller lignende. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 K810 er ihvertfall en grei prioritet over G502. K660 er ikke så dum i forhld til hva hun er vant med, men K810 gir mer for pengene. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Shit au... det ble K810. Bestilt og betalt. 2000 og noen små for tlf, frakt og 2GB minnekort. Noe dyrere enn tenkt, men dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå