treningsnarkoman Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Eit lite spørmål: Kan du si seks kvarter? Skriver jo ikkje dette til vanlig, men det var kun for å variere språket.. Teksten var for det meste om klokkeslett osv. så prøvde å variere.. Har fått tilbake teskten, lurte på om eg kunne "klage" på det? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det høres ikke helt riktig ut, men vil ikke kalt feil. Skriv heller "en time og tretti minutter". Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror det er mer normalt med 1 1/2 time,men du kan jo si hva du vil. Om du vil si at klokken er fem-på-ti-på-fem eller kvart på 5 er jo opp til deg,men hvis det skal leveres inn som en oppgave i f.eks et norsk fag vil gjerne læreren at du skal skrive normalt og ikke sånne useriøse ting som nevnt over Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 ok. Men viss eg skulle skrive "halvannen time". Hadde det blitt ca 3-4 sånne i teksten.. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ok. Men viss eg skulle skrive "halvannen time". Hadde det blitt ca 3-4 sånne i teksten.. Da burde du heller forandre på teksten sitt innhold. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg ville prøvd å unngå og skrive seks kvarter. Når det gjelder kvarter ville ikke jeg gått høyere opp enn tre kvarter. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 tre halvtimer da? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg kan både si og skrive det Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå