M@ggii Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er 20 år og har fått jobbtilbud hos Narvesen. Skal jobbe 1 kveld i uken + annenhver helg. Når jeg er ferdig med opplæringen får jeg lukke ansvar om kvelden og i helgene åpne og lukke ansvar. Hva kan jeg forvente å få i lønn og hva er tarifflønn? Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 130-40kr/timen eller no? er vel ikke akkurat det som er best betalt og stå bak kasser generelt. Pluss litt tillegg for ansvaret vil jeg tro. Gratulerer med jobb. Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Har det noe å si om jeg er med i LO eller en annen arbeids organisasjon? Er det noen som vet hvordan tariff lønn fungerer? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Lønn på narvesen er vel 115kr timen, dobbelt på søndager. Man får ikke noe mer når man stenger og lukker, regner med at det har noe med at "alle" som jobber på narvesen får dette ansvaret. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 kjenner ei som er snart 20 som jobber på narvesen, ho har 95kr timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå