Gå til innhold

Live Messenger til XP 64 bit

Anbefalte innlegg

Det har sikkert vert mange traader om dette oppe for, men jeg har ikke funnet ett klart svar. Gaar det i det heletatt an aa bruke Live Messenger til Xp 64 bit? I saafall trenger jeg en link eller god forklaring ;)

Edit

bruker Pidgin elns naa, det funker jo fett da, men hadde vert greit aa vist om live messenger hadde funka.

Endret av suzukitsx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle versjoner av WLM skal jo funke på 64bit.

Nei, Windows Live Messenger funker ikke på 64bit. Fikk opp feilmelding. Googla det, men fikk ikke noe klart svar på om det funka.

Men anyways, jeg har ikke noe stress med å få det til, er storfornøyd med Pidgin :)

Lenke til kommentar
Alle versjoner av WLM skal jo funke på 64bit.

Nei, Windows Live Messenger funker ikke på 64bit. Fikk opp feilmelding. Googla det, men fikk ikke noe klart svar på om det funka.

Men anyways, jeg har ikke noe stress med å få det til, er storfornøyd med Pidgin :)

Rart det, har kjørt WLM på BÅDE XP 64 og Vista 64!

Lenke til kommentar

Fra MSN.no

Systemkrav

Windows Live-produkter krever følgende:

* Operativsystem: Windows XP med Service Pack 2 (bare 32-biters utgave) eller Windows Vista (32- eller 64-biters utgave)

Funker ikke med 64 bit XP nei. Noen som kan forklare litt nermere det med .msi filer..?

Lenke til kommentar
Fra MSN.no

Systemkrav

Windows Live-produkter krever følgende:

* Operativsystem: Windows XP med Service Pack 2 (bare 32-biters utgave) eller Windows Vista (32- eller 64-biters utgave)

Funker ikke med 64 bit XP nei. Noen som kan forklare litt nermere det med .msi filer..?

MSI installer for Live messenger 8.5:

http://www.softpedia.com/progDownload/MSN-...load-68149.html

Fungerer som en vanlig installer, og fungerer som bare det i XP 64.

Les mer her:

http://www.withinwindows.com/2008/02/20/wi...ads-64-bit-fud/

Edit. Har aldri skjønt den begrensninger som M$ har satt her.. Har heller aldri skjønt hvorfor de fra starten av har behandlet XP 64 kundene sine som second class citizens..

Endret av alaruz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...