marlboro! Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hannkjønn blir til de grader forelska. Hannkjønn ofrer glatt livet sitt for den kvinnen han elsker! Menn velger kvinner som de elsker, kvinner velger menn som kan gi dem det de trenger (penger).ellers så har du helt rett i det du skriver Hør her, det der er feeeeil feil FEIL. Jeg er så 'til de grader forelska' i en type som sikkert konstant har under tusenlappen på kontoen, ræva jobb, såvidt fullført grunnskola. Kunne glatt kutta av meg hue for å få flytta inn i kåken (uteboden) hans Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror de fleste glemmer en svært vesentlig sak her... Det er STOR forskjell på å ha en venn/vennine som er tiltrekkende, og det å faktisk VÆRE tiltrekt av han/henne. Lenke til kommentar
Thebubble Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg har hatt mange jentevenner oppi gjennom tiden. Sånn som senest igår kveld når jeg snakka med veninnene til ei jeg er har vært god venn med en liten stund, ble det sagt fra de at ho vi har som felles venn har bedt venninnene ikke snakke med meg. Hva faen? Venner med motsatte kjønn kan ofte gå til helvete. Og 2 ganger tidligere når jeg har vært i en slags venne trio med 2 jenter, og endt opp med å rote med den ene parten. Har det svekket oss 3 skikkelig, der tredjeparten gjør alt ho kan for å ødelegge. Det blir som oftest et litt _for_ godt vennskap ut av det. Og jeg har aldri vært den som har "tapt" der ved å komme frem med følelser for motparten. Heldigvis... Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg mener noe så absurd, at om det er 2 sjele-frender (eller 2 personer som ikke kan tenke seg noen andre enn deg) i området, burde begge respektere det, mens du er sammen med begge Om man derimot bare er gode venner som dere kaller det, spiller det ingen rolle; gjør hva du vil, ettersom dette ikke er et reelt dilemma. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg må innrømme at jeg ser den seksuelle/romantiske undertonen bare jeg er med en jente alene, bare oss to. Altså, jeg har jo mange jentevenner, som jeg ikke tenker på som noe mer, men det blir OFTE sånn. Er kanskje et problem akkurat det der.. Noen ganger er det faktisk sånn også, som trådstarter sier, at jeg er mindre med de jentene som har kjæreste, for de er det jo ingen "vits" å være med. Som egentlig beviser at jeg omtrent tenker at jeg kanskje kan bli sammen med de fleste jentene jeg er med, og er venn med.. Rart dette altså. Skal sies at jeg fort blir forelsket også, og er litt yngre enn trådstarter. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tiltrukket* Joda, av og til sunnmørsdialekten vil være litt med. Lenke til kommentar
Gjest Guest_as_* Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Låner tråden litt. Min samboer har en av de såkalte "guttevennene"... Ringer i tide og utide, og skriver gjerne "glad i deg", osv... Må si jeg blir en tanke provosert, og har mest lyst til å fortelle han hvor skapet skal stå. Vet nemlig av egne erfaringer at gutter stort sett ikke kan være bare venner ute å ha noe annet i tankene... Eller overdriver jeg? (Poster anonymt fordi jeg ønsker at det skal komme ut) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tjaa, det kommer ann på typene. Om du kan tenke deg at de hun snakker med kan være av typen "badguy", kan det hende at du tenker rett. Men du skal ikke være for rask med å bedømme. Personlig klarer jeg å ha veninner uten å føle/tenke noe annet, selv om de ser bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest_as_* Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Neida, har ikke bedømt noen. Liker bare ikke at noen andre enn jeg gir min dame slik oppmerksomhet Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Låner tråden litt. Min samboer har en av de såkalte "guttevennene"... Ringer i tide og utide, og skriver gjerne "glad i deg", osv... Må si jeg blir en tanke provosert, og har mest lyst til å fortelle han hvor skapet skal stå. Vet nemlig av egne erfaringer at gutter stort sett ikke kan være bare venner ute å ha noe annet i tankene... Eller overdriver jeg? (Poster anonymt fordi jeg ønsker at det skal komme ut) Jeg har hvertfall 5 venninner jeg skriver/sier "glad i deg"/"love you" til, og omvendt. Uavhengig av om de har type eller ei. Jeg mener herregud. Man er glad i venner, og man har lov å si det. Dersom noen skulle mene noe annet vi jeg simpelthen forkaste meningen som grunnløs, og fortsette med mitt. Får være grenser. Et par av disse venninnene er exer, resten er nettopp venninner. Ingen problem overhodet med å holde det slik, hverken når jeg er singel eller har dame. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hannkjønn blir til de grader forelska. Hannkjønn ofrer glatt livet sitt for den kvinnen han elsker! Menn velger kvinner som de elsker, kvinner velger menn som kan gi dem det de trenger (penger).ellers så har du helt rett i det du skriver Hør her, det der er feeeeil feil FEIL. Jeg er så 'til de grader forelska' i en type som sikkert konstant har under tusenlappen på kontoen, ræva jobb, såvidt fullført grunnskola. Kunne glatt kutta av meg hue for å få flytta inn i kåken (uteboden) hans Av og til dukker det opp kvinner som deg på forum som dette, men hvor er dere i den virkelige verden? I samme landet som enhjørningene? Låner tråden litt. Min samboer har en av de såkalte "guttevennene"... Ringer i tide og utide, og skriver gjerne "glad i deg", osv... Må si jeg blir en tanke provosert, og har mest lyst til å fortelle han hvor skapet skal stå. Vet nemlig av egne erfaringer at gutter stort sett ikke kan være bare venner ute å ha noe annet i tankene... Eller overdriver jeg? (Poster anonymt fordi jeg ønsker at det skal komme ut) Du overdriver ikke... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Av og til dukker det opp kvinner som deg på forum som dette, men hvor er dere i den virkelige verden? I samme landet som enhjørningene? De er opptatt. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Av og til dukker det opp kvinner som deg på forum som dette, men hvor er dere i den virkelige verden? I samme landet som enhjørningene? De er opptatt. Niks... Utstrakt erfaring med opptatte og single kvinner (både egne og andres) sier denne typen kvinner bare finnes i teorien. En må aldri høre på hva kvinner sier, en må se på hva de gjør Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Av og til dukker det opp kvinner som deg på forum som dette, men hvor er dere i den virkelige verden? I samme landet som enhjørningene? De er opptatt. Bingo Niks... Utstrakt erfaring med opptatte og single kvinner (både egne og andres) sier denne typen kvinner bare finnes i teorien. En må aldri høre på hva kvinner sier, en må se på hva de gjør Jeg tror faktisk at jeg finnes i virkeligheten også. Det siste der har du helt rett i - men det gjelder vel begge kjønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå