Leppetroll Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hva forbinder du med USA, av positive og negative ting? Hva betyr USA for deg? Dette spm kom læreren til meg på skolen idag. Jeg aner ikke så jeg spørr dere. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 mulighetenes Land,ikke vet jeg ... Men det første jeg tenkte, var -Stedet der Tvseriene kommer fra - Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er vell egentlig et "dritt land" med mindre man har en grei inntekt, hvis man tenker på levestandard, men ellers synes jeg det er verdens feteste land, og jeg digger den amerikanske stilen, og har alltid hatt lyst til å flytte dit. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 United States of America. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) ed Endret 26. november 2008 av laffe Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Av en eller annen grunn tenker jeg Cola når noen sier USA.. Jeg liker Cola, men ikke USA.. Snodig. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tenker på USA som et land uten noe særlig historie, men som tror de er nasjonen som har ekistert lengst. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg tenker: "lol, flail" Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 USA ist wunderbar. De av oss som har vært heldige nok til å ha følt det på kroppen forstår nok hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg tenker: "lol, flail" Fail. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Det er der alt er stort. Ikkeno som er lite nedi der: Store motorer i biler, store lastebiler, store folk osv. Hadde vært artig å reist til USA en gang bare for å se om det er slik det er i alle serier. Endret 26. november 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hadde vært artig å reist til USA en gang bare for å se om det er slik det er i alle serier. Det kan vel avkreftes ganske kjapt. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Amerikansk historie er av en eller annen grunn utrolig fascinerende. Et land som er tuftet på ideen om at alle (menn) har like rettigheter, er - for meg - fascinerende, og verdt et nærmere studium. Alle de store personlighetene USA har fostret, alle mytene, legendene og alt. Ja, man kan si det samme om mange andre land og imperier som har en MYE lengre historielinje enn USA. Likevel; USA er landet der alt går an! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) USA er et flott land. men dei trur dei er best. lite historie. unødvendig land spør du meg. Endret 26. november 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Stainawarjar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tenker vel desverre først og fremst på alle de som ikke klarer å slutte å syte over hvor mye de misliker USA... Hva annet skal jeg si? De er verdens mektigste land, og det meste av kultur jeg liker kommer derfra. jeg tenker: "lol, flail" Flail sier du? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 har litt slekt der. utrolig hyggelige og vennlige folk egentlig etter min oppfattning. skal ikke på påstå at USA er et perfekt land, langt i fra, men er pisslei den USA-sux-fordi-jeg-leste-det-i-avisa moten som er ute og går for tia Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Forbinder USA med underholdning og krig. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Forbinder USA med underholdning og krig. støtter den tubbiekid. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har selv slekt der nede og har vært på besøk der en gang. Som AndyF sier, amerikanerene er hyggelige og vennlige, nesten for mye. Men mye stilig og se der, USA er et fint sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå