Programvare Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg skal installere Adobe Photoshop CS3, men når jeg kjører setup-filen, så starter Setup.exe ser jeg, men ikke noe skjer. Dette skjer kun i Vista. Jeg har prøvd å kjøre som admin og prøvd å kjøre i kompabilitetsmodus for xp, men ingenting ser ut til å virke. Jeg har prøvd å registrere "regsvr32 jscript.dll" som admin, men dette hjalp heller ikke. Hva nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sleng ut eit forslag i mørket her. Kan TakeOwnership kanskje fungere? Lenke til kommentar
xrib Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Opplevde noe lignende på et eller annet program, kopierte hele cd'en inn på hardisken og kjørte setup derfra. Vet ikke om det fungerer i ditt tilfelle, men dete funka for meg. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har du lastet det ned? Kan jo være noe feil med setupfilen. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Og denne versjonen er lovlig tipper jeg Men gjør som xrib sa: kopier alle filene over på disken og så kjører du setup.exe derfra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Den var litt ulovlig ja. Har prøvd 5-6 forskjellige nå, på flere OS og alle funker untatt Vista. Er helt klart at det er Vista sin feil. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Den var litt ulovlig ja. Har prøvd 5-6 forskjellige nå, på flere OS og alle funker untatt Vista. Er helt klart at det er Vista sin feil.Og siden diskusjon rundt programvare ikke er tillatt på forumet stenges denne tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg