Pizzaen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Hei Skall skrive ett leserinnlegg der jeg sier min mening om dataspill og argumenterer imot pc spill. Er 14 år så trenger ikke og skrive som en forsker og det skall vell være på 1/4 av en A4 side tenker jeg. Har prøvd ganske lenge nå, men har aldri skrevet noe sånt før og jeg skall levere i morgen... Noen som kan skrive noe kjapt til meg ?? Endret 26. november 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hei Skall skrive ett leserinnlegg der jeg sier min mening om dataspill og argumenterer imot pc spill. Er 14 år så trenger ikke og skrive som en forsker og det skall vell være på 1/4 av en A4 side tenker jeg. Har prøvd ganske lenge nå, men har aldri skrevet noe sånt før og jeg skall levere i morgen... Noen som kan skrive noe kjapt til meg ?? Vel, du kan tenke litt over de problemstillingene som tas opp på denne siden. Tips: Husk å skrive korrekt: SKAL og VEL. Lykke til. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Nå har jeg fått taket på det etter litt hjelp fra pappa Men trenger argumenter for at pc spill er en dårlig ting, noen som har forslag?? Edit: Er ferdig, men takk for linken flyndrefjes, den hjalp meg ganske mye Endret 26. november 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå