~ David ~ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Eliten min tok kvelden nå, og jeg kjørte ned på Expert og kjøpte en Arcade-versjon. På esken står det at det skal følge med en Sega Superstars Tennis og noen arkadespill, men det er kun Sega som ligger i esken.. Noen som vet hvor jeg finner arkadespillene? De er ikke på den medfølgende minneenheten heller.. Takk for alle tips Endret 26. november 2008 av This is David Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ligger de ikke på en CD i coveret? Lenke til kommentar
D.J Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ligger de ikke på en CD i coveret? Det stemmer, dem ligger på en cd som fulgte med. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hmm.. Jeg fant hvertfall ingen DVD i esken, får ta en titt til og evt. stikke ned og klage i morgen.. Takk for svar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hører folk sier den ligger i coveret på det tennis spillet visstnok. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Det gjorde den faen meg Takk Mala! Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 HAha! Lurte på det samme selv når jeg kjøpte min. Først fant jeg ikke tennis spillet fordi den lå inne i den ene "veggen" på pappesken. Så rev jeg i stykker resten av pappesken for å finne arcade disken. hehe. Følte meg dum når jeg skjønte hvor den var. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Egentlig er det ikke så rart, det er jo bilde på esken av to DVD-type cover, den ene med Tennis og den andre med Arcade-spill. Tenk om jeg hadde Tennisspillet fra før, og bare solgte dette på QXL i uåpnet tilstand? Jeg hadde blitt litt sur dersom jeg fikk mail fra kjøperen hvor han takket for den 'ekstra' disken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå