Gjest anonynomus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er ei jente jeg liker vledig godt og jeg har funnet ut at hun liker meg også. Og når vi skal ha juleball på skolen om et par uker, så tenkte jeg å spørre om hun vil være med. Så lurte jeg på hvordan jeg skal spørre. Når? og hvis hun sier ja, bør jeg kysse henne da? takk for svar =) Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) kysset burde du kjanse spart til juleballet hvis kjeminen stemmer. har ikke noen andre råd en at du bare spør neste gang du er med henne eller ser henne. Endret 26. november 2008 av abbyjr Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bare spør og avtal detaljer om selve ballet. Kyss og annet bør du spare til selve ballet og medfølgende nach. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du trenger ikke kysse henne om det ikke føles. Og hvordan spørre? BARE SPØR! Så enkelt er det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er nok bare til å spørre, det med kysset er greitt å vente litt med, men om du føler at begge to vil det, så er det bare til å gjøre det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Deg: "Lyst til å bli med meg på juleballet?" Hun: "ohh Bjarne har allerde spurt meg" Deg: "ohh.. ok" Hun: "Beklager, du skulle spurt meg tidligere" Deg: "Det er greit..." Deg: *Wrists* Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bruktbilen har rett, GJØR DET NÅ! Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 bare si hei:) lyst å bli med på juleballet? ikke kyss men gi henne en god bamse klem:) Lenke til kommentar
Gjest anonynomus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 roger that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå