retard1 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Etter å ha oppdartert til Flashplayer 10 krasjer IE 7 hele tiden på Vista. Hva kan gjøres med dette...? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tidenes mest åpenbare svar; Bytt nettleser! Det kan høres ut som et flåsete svar, men det er sant. Når du i tillegg heller ikke gir noen som helst informasjon om når og hva + detaljer om feilmeldingen så er det det eneste jeg kan si. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kan si meg enig med maedox, trodde ikke folk brukte IE lenger. Har du noe mer informasjon du eventuelt kunne komme med? Lenke til kommentar
retard1 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Kan si meg enig med maedox, trodde ikke folk brukte IE lenger. Har du noe mer informasjon du eventuelt kunne komme med? Jeg har brukt IE siden første versjon kom og har hatt veldig få problemer. Merkelig at den er så dårlig når over halvparten av verdens PC-eiere bruker den! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 IE har såpass høy markedsandel fordi den følger med Windows; folk flest tar seg derfor ikke bryet med å prøve/vet ikke om alternativene. Opera og Firefox er begge ypperlige nettlesere! De følger web-standarder, har mye nyttig funksjonalitet samt er både raskere og sikrere enn IE. Om ikke annet er det verdt et forsøk, liker du ingen av dem er det ikke verre enn å avinstallere dem igjen. Som nevnt er det vanskelig å gi deg noen hjelp når feilbeskrivelsen er såpass vag. Har du forsøkt å avinstallere flash, for så å legge det inn på nytt? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du sitter ikke på 64-bit vel? Linux er enda OS som har 64-bit flash støtte enda da Lenke til kommentar
fredster Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Kan si meg enig med maedox, trodde ikke folk brukte IE lenger. Har du noe mer informasjon du eventuelt kunne komme med? At ikke folk bruker IE lenger er vel heller et bevis på hvor sentrerte enkelte er rundt sin egen navle, men det var uansett ikke topic ! Det samme kan sies om enkelte "Linux-ekstremister". Alt har sine fordeler og alt har sine ulemper, ikke sant ?! Bruker selv XP-Pro og strålende fornøyd med det til MITT bruk. Jeg sliter med det samme problemet når jeg f.eks. skal se på kampanjeavisen til Maxbo eller Europris (bare for å nevne noe som er enkelt for folk å teste selv). Har forsøkt med Opera men får samme resultatet der, så IE eller ikke....problemet ligger nok et annet sted ! Vet bare ikke hvor..... Endret 10. desember 2008 av fredster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå