Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg til Audi A4

vetlehs

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei.

Lurer på om noen har bra forslag til valg av anlegg til min Audi A4?

Prisen tenker jeg kan være opp til 5-8K...

Vel, Hva har du av anlegg i bilen idag? Har du noen personlige preferanser fra før sin du liker?

Hva skal du ha av utstyr? Trenger du bare subwoofer og forsterker eller skal du bygge et anlegg fra scratch med ny hovedspiller, og høyttalere i døren?

Er bilen sedan, eller stasjonsvogn?

Hvis dette er spm som blir besvart er det lettere for andre å hjelpe deg med oppsett.

Mvh Faller

Lenke til kommentar

skal du legge litt penger i det gå for kvalitet og legg inn noen tusen med en gang så har du et anlegg sov virker i mere enn 1 år.

anbefaller:

tru forsterker, dette er meget solide forsterkere med mye trøkk.

jbl, 12" bass element da trenger du bare en bass og den kjører fletta av bilen din

pioner spiller meget bra spillere

og et frontsett focal 6,5" dette er hva jeg har i min audi og det låter meget bra ga ca 14k for anlegget og det spiller like bra i dag som da jeg kjøpte det for 3 år siden

skal du legge litt penger i det gå for kvalitet og legg inn noen tusen med en gang så har du et anlegg sov virker i mere enn 1 år.

anbefaller:

tru forsterker, dette er meget solide forsterkere med mye trøkk.

jbl, 12" bass element da trenger du bare en bass og den kjører fletta av bilen din

pioner spiller meget bra spillere

og et frontsett focal 6,5" dette er hva jeg har i min audi og det låter meget bra ga ca 14k for anlegget og det spiller like bra i dag som da jeg kjøpte det for 3 år siden

Lenke til kommentar

Hva er målet ditt med anlegget?

Skal det være god lyd, i så fall ville jeg bare kjøpt en spiller og komponentsett fremme, til du får spart opp mere penger.

Skal det være en komplett lyd pakke, vil du måtte ta en rekke kompromiss.

I hennhold til egen erfaring, vil jeg si at det beste er å kjøpe litt etter litt.

Jeg ville i første omgang kjøpt meg en god spiller, og et godt frontsett.

Spiller:

Alpine og Pioneer til ca 3000kr, burde ha det du trenger av instillinger å lydkvalitet.

Komponentsett:

Hertz, Focal og Morel. Disse er di merkene jeg kunne tenkt meg å hatt i min bil, å forskjellen er i følge folk som har hørt alle tre merkene bare hvordan lyden føles. Har du mulighet ville jeg lyttet til en rekke høytalere, istede for selgeren å så bestemt meg.

Når du får spart opp litt mere penger ville jeg skaffet en forsterker til komponent settet, en to kanaler fra ett kjent merke. Først etter dette ville jeg begynt å sett meg rundt etter sub og monoblokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...